Hoi!! Begin november ga ik 2 weken naar Argentinië, om vervolgens door te reizen. Ik wil graag een cursus spaans doen in BA. Heeft iemand tips, ervaringen met spaanscursus daar? Alvast bedankt
Een tip? Gebruik het vergrootglas/zoekvenster eens, er zijn vele topics te vinden met ervaringen en adresjes
hoi, ik ben net terug van Argentinië (Buenos Aires), ben daar 5 maanden geweest. ik heb 5 weken spaanse cursus gedaan en dan 4 maanden vrijwilligerswerk via de school waar ik opgezeten heb.
Ik heb via Expanish gedaan. het is me zo goed bevallen. alles wordt heel goed geregeld het is een mooi gebouw en gevestigd zo wat in het midden van alle bezienswaardig heden. je krijgt ook certificaat aan het einde van je cursus. de tripjes kan je ook boeken met korting en er zijn ook gratis activiteiten.
kijk maar ff op : http://www.expanish.com
-
-
- Updated - - -
-
als je vragen heb dan hoor ik het graag!
in ieder geval succes!
groetjes Edita
Top Edita! Bedankt voor de tip. Ik ga het direct checken
graag gedaan!
als je meer info wil weten dan hoor ik het graag!
Ik ben afgelopen zomer 6 weken naar Buenos Aires geweest om spaans te leren en ik ben daar naar school geweest bij COINED. Dat is een partnerschool van de organisatie Don Quijote. Via hun had ik ook mijn reis geboekt, hun kantoor zit in Rotterdam. Het was een hele goede en leuke school!! en niet al te duur vergeleken met andere talenreizen zoals EF. De school zit in het centrum van BA en organiseert ook leuke uitjes;)
inderdaad. er zijn heel veel taal scholen. je zou even overal wat informatie aan kunnen vragen. EF is heel prijzig, ik heb alles via ESL taalreizen geboekt. ik was zeer tevreden en ook wat de prijs betreft. en weet jij trouwens waar je gaat verblijven? hostel/appartement of host fam.?
Nee ik verbleef bij een vriendin en haar familie die Argentijns is en daar woont, dus het was zegmaar een hostfam. Ik vond dat echt heel fijn omdat ik de taal zo echt snel heb geleerd! En je leert dan ook veel van de Argentijnse levensstijl en gewoontes
Top. Dank jullie wel voorde tips. Wat mij opvalt is dat Expanish veel slechte recensies heeft. Zal coined ook ff checken. Ik wil bij argentijnen in een appartement. Lijkt mij wel een mooie manier om meer over de cultuur te leren
Amauta is ook bekend en populair van horen zeggen.
Verder barst het werkelijk van kleinere schooltjes die wat goedkoper zijn, maar dat moet je even googlen.