Hola allemaal!
Begin dit jaar besloot ik om een paar maanden Spaans te gaan leren. Na wat zoek werk kwam ik uit bij een talenschool in Buenos Aires, genaamd Elebaires.
Ik ben nu net klaar met mijn cursus en wilde mijn positieve ervaringen graag delen om andere te helpen en te inspireren!
Elebaires is een kleine, huiselijk school waar veel aandacht is voor elke individu. De leraren zijn erg goed en vinden het ook heel erg belangrijk om een persoonlijke band met iedereen te ontwikkelen. We gingen zelfs op stap met ze! Geen vraag is te gek voor ze en ze hebben ontzettend veel geduld.
Het leukste van de school vond ik de buitenschoolse activiteiten die ze elke dag organiseerden. Dit ging van extra uurtjes Spaans tot het bezoeken van alle highlights van de stad zoals de begraafplaats, La Boca en het bos bij Puerto Madera.
Na 2 maanden kan ik zeggen dat mijn Spaans met sprongen vooruit is gegaan en ik er een nieuwe familie bij heb! Mocht iemand er iets meer over willen weten, dan hoor ik het graag.
Verder zou ik graag willen vragen wat iedereen me nu zou aanraden qua rondreizen door Argentinie. Ik heb ongeveer 2 maanden over en wil graag meer van het land zien. Alleen Iguazu heb ik al bezocht.
Dank je wel!