Internship in Buenos Aires!

Buenos dias!

Mijn naam is Stef van Houtert, 21 jaar en woonachtig in Den Bosch. Ik studeer International business and languages op de Avans in Den bosch en Op het moment zit ik voor mijn studie in Krakow. Vanaf september aanstaande wil ik graag 5 maanden stage lopen op de marketing/communicatie afdeling van een internationaal bedrijf in Argentinië. Mede dankzij 2 stages van ieder 6 maanden in Spanje is mijn niveau Spaans vrij aardig. Heeft iemand hier ervaring met het stage lopen in Argentinië? Zoja, wat is een goed bedrijf om mijn CV naar toe te sturen. Heb al naar behoorlijk wat grote bedrijven mijn CV + motivatiebrief gestuurd maar ik het het idee dat het vrij lastig is om de juiste personen te bereiken. Indien je dit leest en je denkt van hey! die jongen kan ik wel even op weg helpen schroom dan niet om te reageren!

Bij voorbaad dank,

Groetjes,

Stef van Houtert :wereld:

Hoi Stef,

Persoonlijk denk ik dat je het juist van de kleinere bedrijven moet hebben. Kijk op de website van de ambassade naar Nederlands/Argentijnse bedrijven. Bedenk bij jezelf wat jouw meerwaarde is t.o.v. een Argentijn. Ik begin zelf morgen met een stage in BA. In het algemeen is een talenschool een goed stageadres.

Een studiegenoot van mij doet haar stage namelijk bij een talenschool. Daarbij heeft ze als belangrijkste opdracht het zorgen voor bekendheid van de talenschool in Nederland. Ze legt bijvoorbeeld contacten met hogescholen in NL, geeft aan welke beurzen (bijv. vakantiebeurs) interessant zijn voor de talenschool. Ik zou zeggen zoek op talenscholen Buenos Aires en schrijf open sollicitaties! Succes

Zag toevallig nog deze advertentie waarin ze zoeken naar een stagiair TransIP - Reserved domain