Ik ben opzoek naar vrijwilligerswerk. Ik ben nog maar 17 dus de mogelijkheden zijn misschien beperkt maar ik hoop toch dat er iets te vinden valt.
Het soort vrijwillgerswerk of de bestemming maakt me niets uit zolang ik maar iets kan betekenen.
Ik zou niet in de zomer willen beginnen maar pas na de zomer. Het aantal maanden maakt me dan niet zoveel uit.
Ik hoop op een paar nuttige reacties!
Activity International biedt een aantal mogelijkheden om als 17 jarige vrijwilligerswerk te doen in het buitenland. Lang niet alle bestemmingen zijn mogelijk maar zo kan je bijvoorbeeld naar Zuid-Afrika, Suriname, Peru of Venezuela.
Bij SIW bieden we als vrijwilligersorganisatie vrijwilligerswerk aan voor alle leeftijdscategorieen. Kijk eens op de website ww.siw.nl voor meer informatie of neem eens contact op met het secretariaat!
Ik ben van januari t/m maart 3 maanden naar Nepal geweest om vrijwilligerswerk te doen. Ik was toen ook nog 17. Ik ging met cross-borders (http://www.cross-borders.info/). Eigenlijk moet je 18 zijn, maar schrijf gerust een mailtje met je motivatie. Ik heb dat ook gedaan en kreeg (gelukkig) een positieve reactie. Heb met heel veel plezier daar gewerkt.
Hai,
Wij hebben een stichting"wijhelpennepal.Wij sturen vrijwilligers naar projecten in Nepal. Heb je belansstelling, dan horen we het graag.
Op [EMAIL=“info@wijhelpennepal.nl”]info@wijhelpennepal.nl
Bekijk ook onze sit: www.wijhelpennepal.nl
Groetjes Ber Klijn
ik vertrek 15 september 2010 naar cambodja. door de weeks ontwtikkelingswerk doen helpen bij weeskinderen en helpen in een ziekenhuisje. Ook bij mensen thuis helpen en engelse lessen geven op een schooltje. erg leuk hor! en in de weekenden ben je vrij om te reizen. Ik zoek nog iemand die met me mee wil. Ik ben zelf 21 jaar.
laat je me iets weten?