Ik zoek vrijwilligerswerk in Afrika, het liefst wel betaalbaar… ben momenteel 20 jaar oud en wil voor een paar maand er tussenuit. Het liefst doe ik het niet alleen maar met een reismaatje! Heb veel ervaring met reizen en hou ook van avontuur!
Nederlandse organisatie in Ghana die zeer betaalbaar is en prima begeleiding.
Er zijn meestal meerdere vrijwilligers en gasten zodat het er altijd gezellig is en de eigenaresse woont in het guesthouse dus er is altijd iemand om mee bij te kletsen en die je helpen kan.
Wat fantastisch dat je vrijwilligerswerk wilt gaan doen. Afrika echt echt geweldig.
Check www.drivenbyjoy.nl eens. Bij het Eco & Wildlife project maak je kennis met het échte wilde Afrika. Je leeft dan echt midden in de bush tussen de wilde dieren. Een ervaring die je nooit meer gaat vergeten.
Als je nog vragen hebt: stel ze! Wij denken graag mee.
Denk tijdens het plannen ook eens aan het maken van een reis daarna. Dat adviseren wij onze vrijwilligers altijd en doet eigenlijk iedereen. Het land ontdekken, je bent er dan toch.
Zoals je van iedereen denk ik wel hoort, is Afrika geweldig. Ik ben met mijn stichting gericht op Kenia en heb daar een kindertehuis genaamd Kiota (warm nest). Je kan hier alles over lezen op www.kumbatio.org en ben benieuwd wat je ervan vindt!
Groetjes,
Yvette Boltze
Oprichter Kumbatio Nederland
Ook ik heb plannen om eens naar het buitenland te gaan. Helaas onervaren met reizen en geen vrienden die voor een langere periode (een aantal maanden) mee kunnen/willen.
Misschien kunnen we samen gaan oriënteren?