Ik ben me aan het orienteren om volgend jaar voor 2 maanden naar afrika te gaan om daar vrijwilligerswerk te doen.
Ik zou zeer graag met een christelijke organisatie mee willen.
Weten jullie christelijke organisaties?
Alvast bedankt voor reacties!!
Ik wil ook reuze graag wrijwilligerswerk doen in Zuid-Afrika… in de vakantie, zomervakantie of voorjaarsvakantie… Maar hoe ik het geld bij elkaar krijg… I don’t know…
Ik wil later in een weeshuis werken, in Afrika.
Ik las dat jij, lang geleden;), op zoek was naar twee maanden vrijwilligerswerk in Afrika via een christelijke organisatie. Ik zou graag willen weten of je al gegaan bent en of je via een christelijke organisatie bent gegaan? Ik wil namelijk komend voorjaar ook twee maanden naar afrika, maar ik heb geen christelijke organisatie gevonden waarbij dit mogelijk is. Daarom was ik benieuwd naar jou verhaal!
Ik las net in de Ode dat je met een actie bij een reismagazine op internet Kiva giftvouchers kunt winnen. Kiva is een stichting in microkrediet. Via Kiva kan je geld lenen aan startende ondernemers in ontwikkelingslanden. Zo kan je vanuit nederland dus ook iets ‘doen’: Hier staat het artikel: http://nl.odemagazine.com/exchange/11737/budget_travel_tipgevers_winnen_microkrediet_investering