Vrijwilligerswerk

Heey wie wil er net als mij een paar maanden naar afika voor ontwikkelingswerk, maar kan tot op de dag van vandaag niets vinden? Ik zoek een reisgenoot / reisgenoten die net als mij een christelijke overtuiging hebben, en ook met deze overtuiging aan het werk willen in Afrika. Denk je dat dit misschien iets voor je is, dan graag je reactie naar mij opsturen: inkel17@hotmail.com

Oh ja ik ben een meid van 20 jaar, net gestopt met mijn studie Pedagogiek, op dit moment hard aan het werk om geld te sparen en ben van plan om volgend jaar weer te gaan studeren.

Hoi,
Ik ben ook bezig met vrijwilligerswerk, maar dan in Zuid-Amerika.
Youth for Christ heeft hele leuke projecten in Afrika. Een vriendin van mij doet er op het moment vrijwilligerswerk onder straatjongens.
Hun site is: www.yfci.org
Je kunt het ook via stichting Livingstone proberen.
veel succes!
Liesbeth

hoi Ingrid,

Zelf heb ik ook ontwikkelingswerk gedaan, in Uganda om precies te zijn. Dit heb ik gedaan op een project waar weeskinderen worden opgevangen. Dit is overigens ook een project waar livingstone komt (in elk geval kwam) Maar, ik denk dat als je serieus interesse hebt dat je hier ook individueel goed terecht kunt. De organisatie is op christelijke basis.
Ze hebben ook een website www.cwm-uganda.org
Als je er meer over wilt weten kun je me ook even mailen op izzle@dolfijn.nl

groeten

Alfred