Vrijwilligerswerk Afrika

Hallo,

Ik wil graag samen met een vriendin voor 3 maanden naar Afrika.
Wij hebben al eerder vrijwilligerswerk gedaan in jeugdcentra in Zuid-Afrika.
Dit keer zouden wij graag ergens anders heen willen. Wie weet een christelijke organisatie waar mee wij naar Afrika kunnen.
Graag van januari tot en met maart 2012.

groetjes, Krista

Hallo Krista

Ik en mijn vrouw runnen een guesthouse in Ghanae wij bieden ook huisvesting en plaatsen aan voor vrijwilligers. Wij zijn geen uitgesproken christelijke organisatie maar wij wonen wel in een dorpje dat voor 85% christelijk is en wij bezoeken ook de kerkdiensten als we kunnen.
We hebben verschillende mogelijkheden als het gaat om vrijwilligerswerk. Verdere info kan je vinden op www.moonandstarguesthouse.com

Groet

Wout

Hallo Krista,

Met onze organisatie: Butterfly4Volunteers in Mombasa, Kenia, verzorgen wij op diverse plaatsen vrijwilligersprojecten in bijv. kindertehuizen. Veelal zijn dit Christelijke kindertehuizen. Wij zouden het erg fijn vinden om voor jou en je vriendin een leuk vrijwilligersproject te organiseren.
Kijk op onze website: www.butterfly4volunteers.org Bij aanmelding van meerdere personen in het zelfde project hanteren we speciale prijzen.

Vriendelijke groeten.

Ton Verheijke

Hoi Krista,

misschien lijkt het jullie leuk om op een Ghanese parochie compound te verblijven? Je bent te gast bij de Rooms Katholieke Parochie in Kumasi, Ghana. De dag begint met een ochtendmis in de kerk op de compound. Mocht je het fijn vinden om mee te zingen met het koor dan kun je enkele repetities bijwonen. Op de compound wordt ook computerles gegeven waarbij je assistentie zeker welkom is. Draag je liever bij aan de dagelijkse bezigheden in het weeshuis van de zusters dan zijn ze daar erg blij mee.
Mochten jullie geinteresseerd zijn bekijk dan voor meer informatie onze website: www.goodworkghana.org

Vriendelijke groeten,
Marlieke

Beste Krista,

Hebben jullie inmiddels al een project gevonden? Voor ons gemeenschapsproject in Zuid Afrika (in de omgeving van het Kruger Park) zijn wij altijd op zoek naar vrijwilligers die graag mee willen helpen op de lagere school en de omringende gemeenschap. Het project is van een christelijke missie en de projectleidster en haar man gaan elke zondag naar de kerk. Jullie zijn van harte welkom om aan dit project deel te nemen!
Voor meer informatie kunnen jullie altijd contact met ons opnemen. Mochten jullie graag eens oud deelnemers spreken die in dit project hebben gewerkt, dan kan dat natuurlijk ook!

Met vriendelijke groet,
Het Andere Reizen
[EMAIL=“info@hetanderereizen.nl”]info@hetanderereizen.nl
www.hetanderereizen.nl

Kijk ook eens op de website van Shade Children Foundation. WWW.shadechildrenfoundation.nl.
Wij zijn geen kindertehuis van een uitgesproken christelijke signatuur, maar de basis is wel een christelijke. Zoals de meeste scholen, kinderhuizen, mensen in de regio Thika, Kenya. De kinderen gaan zondags naar de kerk, er wordt gebeden voor het eten, etc.
Van vrijwilligers wordt minimaal verwacht dat zij dit respecteren.

Mocht je na het zien van de website meer willen weten, mail dan naar [EMAIL=“shadechildrenfoundation@hotmail.com”]shadechildrenfoundation@hotmail.com

Naftali, Teresa, George, Cathy en Dina
Board SCF

Beste Krista,

Misschien wil je eens kijken op www.travelunique.nl hier staat onder het kopje projecten het project nummer 19.
Het gaat hier om een oecumenische organisatie de hulp biedt aan mensen woonachtig in de townships van Port Elizabeth, Zuid-Afrika.

Mocht je vragen hebben dan kun je me altijd bellen op 030 - 230 26 32.

Hartelijke groet,

Therese Wijnen
TravelUnique

http://www.umoyatravel.nl/adm/img/umoya1.jpg

Waarom wil je graag met een christelijke organisatie mee als ik vragen mag?