Je bent toch gewoon niet goed bij je hoofd als je 1600 ot 1800 gaat betalen om te werken !!
Heb je een leuke vakantie voor ! Ik vind het zoieso belachelijk dat het uberhaubt geld kost ! Je zou een kleine vergoeding moeten krijgen of gratis eten drinken en onderdak!
Zijn er organisaties die geen of nauwelijks geld vragen?
Ik heb in Thailand vrijwilligerswerk gedaan voor 20 euro per week , je betaalde puur voor het eten en drinken en onderdak wat er bij inbegrepen was. Dat is redelijk toch
gr Sander
Mee eens. Daarom is Different Africa Connection er als organisatie om de vrijwilliger en de projecten zelf te selecteren en ervoor te zorgen dat men nuttig kan zijn ter plaatse. Daarnaast stellen we behoorlijke eisen aan onze vrijwilligers en onze projecten. Mocht je meer vragen of suggesties hebben, dan hoor ik het graag op [EMAIL=“info@differentafricaconnection.nl”]info@differentafricaconnection.nl Jij ook succes met vrijwilligers werven in Tanzania, een prachtig land! Groet, Dominique
Kijk eens op www.differentafricaconnection.nl voor Oeganda. een prachtig land en mooie projecten!