Vrijwillergerswerk doen?!

Hee…

Graag zou ik vrijwilligerswerk doen en zoek iemand om mee te gaan. Mij lijkt het erg leuk om in een weeshuis of street center te werken. Welk land, welke datum en hoelang maakt mij niet zoveel uit… Ik heb mijn diploma gehaald dit jaar en ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.
Lijkt het je leuk om mee te gaan?

Liefs, Naomi

Hoi!

Heb je al een tijd in gedachten wanneer je ongeveer zou willen gaan?
Ik ben namelijk 1 keer in Gambia geweest, en zou er heel graag een keer terug willen!

Groetjes Anne

Beste Naomi,

Ik ga vrijwilligerswerk doen in Tanzania via een organisatie, we zijn nog heel erg opzoek naar medevrijwilligers! het is top en je zult er geen spijt van krijgen, zit zelfs een korte safari bij!

kosten zijn wel €2000,- maar dan heb je ook wel iets om niet te vergeten!

het project duurt één maand, zelf ga ik daarna nog een safari doen waar ik ook nog een reisgenootje voor zoek.

interesse? mail me zo snel mogelijk naar s.sterk@home.nl

Groetjes, Sven(18)

Hoi Anne,

Nee alles staat nog open… Dus ik weet niet of jij al iets in gedachten hebt?
Waar ben je geweest in Gambia? Voor vrijwilligerswerk of op vakantie?
Hoop snel van je te horen!

Groetjes Naomi

Hee Sven,

Tanzania lijkt mij erg mooi, maar €2000,- voor een maand vind ik wel erg duur. Er zijn goedkopere organisaties…

Ik wens jou in ieder geval heel veel plezier!

Groetjes Naomi

hmm… Het is indd. niet niks nee, maar je krijgt er ook echt wat voor terug.
Mocht je nog een reismaatje zoeken om een week mee op safari te gaan en een weeshuisje bezoeken dan hoor ik het graag,

iniedergeval bedankt en jij ook succes en veel plezier!

Groetjes, Sven

Ik wil ook vrijwilligerswerk gaan doen voor ongeveer 2 weken in Afrika of Azië en vervolgens wil ik graag nog 2 weken rondreizen. Het gaat dan om de maand juli. Ben me rot aan het zoeken naar een goedkope organisatie, alles is zo ontzettend duur! Tot nu toe lijkt dit me wel een erg leuke en goedkope optie: http://www.workingabroad.com/page/190/teach-in-rural-thailand.htm