Vrijwilligerswerk

Hallo,:dag:
Zijn er hier ook nog mensen van plan om vrijwilligerswerk te gaan doen in afrika? Mij lijkt Tanzania erg leuk en Zuidafrika trekt mij ook wel. Misschien kunnen we dan samen wat ondernemen, of samen het vrijwilligers project gaan doen ? Ohja ben trouwens 18jaar, en van plan in januari voor onbepaalde tijd naar afrika te gaan.>>>
Maar die tijd staat nog niet vast.

Groetjes!!

Hai Irma,

Ik ben op zoek naar een reismaatje voor feb/maart en wil naar Tanzania en Malawi en miss ook naar Zambia. Ik hoef zelf niet zo nodig naar Zuid-Afrika omdat ik daar al twee keer geweest ben, en het niet prettig vind om daar alleen(of met zn tweeen) rond te reizen. Ik ben 23 jaar en vorig jaar februari afgestudeerd. Ik ben voor mijn stage een half jaar in Malawi geweest.

Hoe lang wil je ongeveer gaan als je het hebt over onbepaalde tijd? En hoe graag wil je naar Zuid-Afrika?
Ik vind vrijwillegerswerk prima om te doen, alleen wil daarnaast ook wel echt vakantie houden. Voor het geval dat je malawi ook leuk lijkt, ik ken daar wel mensen van mijn stage/dorp en dan zouden we denk ik wel bij een school kunnen werken/helpen.
Lijkt dit je wat?

Groetjes Willeke

Hoi Irma,

Ik ben Astrid, 21 jaar, en ga van juli tot augustus 2012 (exacte datum wordt nader bepaald) een maand vrijwilligerswerk doen in Tanzania, in de stad Dar es Salaam. Dit ga ik uitvoeren via Projects Abroad. Hier ga ik een maand een sociaal project doen, dus denk aan weeshuizen, kinderopvang enz. (http://www.projects-abroad.nl/)
Het liefst zoek ik ook een reismaatje als dit mogelijk is. Aangezien jij beschrijft dat er bij jou nog niets vast staat, is het te proberen… maar ik weet niet of jou dit wat lijkt?

Groetjes,
Astrid