Ik ben een meisje uit groningen en ben 21 jaar. Ik ben op zoek naar een reis genoot die ook vrijwillergswerk i africa wil doen! (ook in mijn leeftijd)mij bedoeling was om eerst naar tanzania te gaan maar vanwege de onveilge situatie moets ik helaas me plan bijstellen… zit nu na te denken over ghana… mijn bedoeling is om in verschillende projecten te kijken… op verschillende plaatsen. na mijn studie ben ik direcht aan het werk gegegaan en wil nu graag de kans pakken om het nog te doen! de bedoeling is om in okt 2008 weg te gaan…
en dan miss wel met de orga onmoetafrica…?
heej,
Ik zit zelf ook te popelen om naar afrika te gaan. Mijn plan was ook tanzania, kwas nog niet op de hoogte dat het te onveilig is.
Het lijkt me superleuk om veel afrika te zien, verschillende landen en ook verschillende projecten. En meewerken lijkt me ook leuk. Misschien kunnen we samen reizen ofzo. Ow ja ik ben ook een meisje van 21, ik studeer nog, maar ik zou van september tot maart 2009 weg kunnen gaan.
Hoi!
Hoezo Tanzania onveilig? ik weet daar niets van…Kenia wel, maar goed. Mijn bedoeling is om een maand vrijwilligerswerk te doen in Uganda, en dan door te reizen naar rwanda, tanzania en kenia. Van augustus tot en met half november.
groetjes!
ik weet dat tanzania rustig is en gewoon heen kunt gaan!
ik ga in okt weg en dat is nu zeker… ik zit nog met me wer vandaar dat ik niet eerder kan!
watvoor vriijwillergswerk wil je gaan doen dan?
mijn bedoeling is met straatkinderen en meiden die een vak proberen te leren
Hoi!
Ik wil graag in een weeshuis ofzo werken, waarschijnlijk in Uganda, maar Tanzania of Kenia lijken me ook erg leuk. Ik kan het toch allemaal nog niet regelen, want ik moet eerst weten of ik met een voldoende afstudeer
Vanaf eind juni kan ik dus pas alles gaan regelen…
Groetjes!