Gezocht reisgenoot voor een paar maanden vanaf januari 2011.
Ik wil graag met kinderen werken en ik word in januari 20 jaar.
Het is echt een droom voor mij om een half jaar de kinderen te kunnen helpen. Ik vind het alleen doodeng om alleen te vertrekken en ik vind het ook gezelliger om mijn ervaringen delen. Daarom dus bij deze de vraag of iemand ook het idee had om rond die tijd te gaan?
Groetjes Manon
Hoi Manon,
Ik ben zelf 2 jaar geleden naar Nepal geweest om vrijwilligerswerk te doen. Ik ben toen alleen gegaan, maar heb gewerkt in een kinderhuis wat opgezet is door een Nederlandse vrouw, waar eigenlijk ook altijd andere Nederlandse vrijwilligers zijn. Je bent daar dus nooit alleen!
Misschien lijkt het je wat. Kijk even op www.suvadra.com voor meer informatie. Het is een kinderhuis met lichamelijk gehandicapte kinderen.
Succes met alles!
Groetjes Marjon
Hoi Manon, ik ben zelf 2 jaar geleden via Cross Borders naar Nepal geweest
ik heb 3 maanden Engelse les gegeven aan kinderen op een basisschool in een sloppenwijk in Pokhara, kijk ook www.cross-borders.info. Cross Borders is gelinkt met Stichting Veldwerk in Nederland. de eerste 10 dagen trek je met elkaar op en je ziet wat hoogtepunten van Nepal, daarna ga je aan de slag en ben je grote mate samen met je collega vrijwilliger op een project, en af en toe zie je de rest. Alleen en toch ook samen.
je kan ook 2 keer 3 maanden
het is goed georganiseerd.
Succes
Bianca