Ik ga zelf in januari 2010 vrijwilligerswerk doen in Nepal. Ik ga 3 maanden met Cross-Borders. Een kleine, goedkope, Nederlandse organisatie. Ik ben opzoek naar mensen die ook vrijwilligerswerk willen doen in Nepal. Mensen die van reizen houden, die in vrije weekenden het land wil verkennen.
In de 17 jaren die ik op aarde doorbreng heb ik al aardig wat van de wereld gezien. Dit is mijn tweede ‘verre’ reis zonder mijn ouders, maar de eerste keer dat ik ‘alleen’ ga.
Gaaf wat je gaat doen. Had ik eerder moeten weten dat er zo’n fijne Nederlandse organisatie bestaat. Volgende trip beter! Haha. Ik ga op 31 januari naar Nepal. En vlieg op 22 maart weer terug. Ga een tijdje een klooster in, een beetje rondtrekken, en zou ook wel wat aan vrijwilligerswerk willen doen… Maar dat ga ik in Nepal maar eens uitzoeken. Klinkt wel goed zeg cross borders… heb de site even door genomen net. Je bent waarschijnlijk al in Nepal!! Heel plezier daar, en wie weet komen we elkaar nog tegen?
In welk klooster heb je gezeten? ik wil graag in oktober 4 weken naar Nepal gaan, een combi vrijwilligerswerk/klooster en wat dingen bekijken. Heb je ideeen hoe ik dit kan aanpakken?
Jij gaat in 2011 neem ik aan? Ik ben afgelopen januari t/m april in Nepal geweest. Een geweldige ervaring. Ben ook in Pokhara geweest. Ga vooral paragliden want dat is echt geweldig!!