Ik ga in maart 2011 voor 3 maand vrijwilligerswerk doen in Nepal! Ik ga met de organisatie Cross-Borders en ik vroeg me af of er al anderen zijn die zich voor dezelfde tijd van het jaar zich hebben aangemeld? Want het leek me super leuk om elkaar voor de tijd al wat beter te leren kennen!
Ik zit eraan te denken om januari 2012 ook met dezelfde organisatie Cross-Borders in Nepal vrijwilligerswerk te doen. Dus bijna een jaartje later dan jij. Ik heb van kennissen gehoord dat het heel leuk is.
Oke, veel plezier, succes en sterkte gewenst!
ik heb vergevorderde plannen om in April voor 6weken naar Nepal te gaan,ik wil dan 5weken vrijwilligerswerk doen en daarna nog n reis van 8dagen naar Tibet.
Ik ga met andersreizen,dit is n kleine organisatie die verschillende projecten heeft in Nepal.
Wie weet zien we ons daar wel.
Succes en groetjes…Kitty
Hey Ruth!
Ik ga in April 2 maanden vrijwillerswerk doen, via travelactive! Vervolgens verblijf ik nog 2 maanden in Nepal om trekkingen e.d. te beleven:cheer:
Ik ga van 12april tot 3juni naar n weeshuis in kathmandu.
Wellicht treffen we ons daar,zou leuk zijn.
Ik ga met hetanderereizen,een kleine en zeer betrokken organisatie.
Nou iedereen veel succes en wie weet tot in Nepal.
Groetjes Kitty
Hi Kitty!
Wat leuk, andersreizen heb ik ook langszien komen toen ik zelf nog op zoek was! Superleuk, de ervaring die we gaan meemaken zal geweldig zijn!
Tot in Nepal;)
xx
Mijn naam is Wiesje en ik ga ook vrijwilligerswerk doen in Nepal. Van 10 maart t/m 10 juni ongeveer. Daarna heb ik nog twee weekjes vrij om op avontuur te gaan. Ruth, misschien zitten wij wel in dezelfde groep. Ik denk van wel want ik ga ook met cross-borders. Ga jij 22 januari nog naar de info-meeting?