Vrijwilligerswerk Nepal

Hoi,

Ik wil graag in de zomermaanden (juli/aug) vrijwilligerswerk gaan doen in Nepal. Ik wil totaal 4 weken blijven maar daarvan wil ik ook 1 of 2 weken reizen en wandelingen maken.
Heeft iemand tips voor mij? eventueel organisaties die beide aanbieden of organisaties die het los aanbieden?

Als je iets weet dan hoor ik het graag. Mocht je een reisgenoot zoeken dan mag je ook altijd mailen

groetjes
Maartje

Beste Maartje,

Wellicht dat Travel Active je verder zou kunnen helpen. Wij bieden de mogelijkheid om vrijwilligerswerk te doen in Nepal vanaf 4 weken. Je zou dan op 5 juli kunnen starten met een 5-daagse oriëntatie. Daarna kun je voor 3 weken gaan werken in een weeshuis of op een school in de omgeving van Kathmandu. Wij zorgen ervoor dat je optimaal voorbereid op reis gaat en ter plekke wordt je opgevangen door onze partnerorganisatie.
Deze partnerorganistie kan je eventueel ook helpen bij het organiseren van wandelingen. Op onze website kun je meer informatie vinden over ons programma in Nepal.

Je kunt ook altijd een e-mail sturen naar [EMAIL=“vrijwilligerswerk@travelactive.nl”]vrijwilligerswerk@travelactive.nl of bellen naar 0478-551900. We helpen je graag verder!

Groetjes,
Vrijwilligerswerk Team
Travel Active

Hoi Maartje,

Superleuk dat je plannen hebt om naar Nepal te gaan! Ik werk zelf bij Activity International en wij bieden een heel gaaf programma aan in Nepal. Meer info hierover vind je op onze site, misschien dat het wat voor je is: http://www.activityinternational.nl/Nepal.aspx.

Mijn collega Yvette Teeselink is coördinator voor dit programma, je mag haar altijd bellen of mailen met vragen: [EMAIL=“yteeselink@activityinternational.nl”]yteeselink@activityinternational.nl
053-4831042.

Heel veel succes en plezier alvast met het plannen van je reis, je gaat vast en zeker een supertijd hebben!

Groetjes,
Yvette Bosch

hey
MIj vader gaat in maart naar holland building een gehandicapte kinder tehuis op knappen
Ik ga er zelf in 2012 om daar tehelpen voor de kinderen
Je hoefd ook niet al te veel te betalen
http://www.shbn.nl/begin.htm
Ik ga zelf of aug of sep 2011 naar india mumbai in een kinder tehuis werken
en daarna naar nepal

www.straatkinderenindia.hyves.nl
Ik heb zelf al een half jaar vrijwilligerswerk gedaan in india
met gehandicapte kinderen
gr pranita