Vrijwilligers Organisaties (o.a. Ghana)

Hallo,

Ik ben Wilma, 21 jaar. Ik heb afgelopen maand de opleiding HBO-verpleegkunde afgerond. Mijn volgende missie is om vrijwilligerswerk te gaan doen in bijvoorbeeld Ghana.
Ik ben me aan het orienteren met welke organisatie ik het beste kan gaan. Op dit moment ben ik erg positief over NorGhaVo. Maar zijn zij werkelijk zo goed als zij overkomen op hun internet site? Ook ben ik te spreken over CNB Ghana en Horizon Holland. zijn er mensen die ervaring hebben met deze organisaties en mij er meer over kunnen vertellen? Zijn er nog andere organisaties, die ook goed en betrouwbaar zijn, dan wil ik dat ook graag weten.

Alvast heel erg bedankt,

Groetjes wilma
mail naar: wilmadonkers@hotmail.com

Hoi Wilma

Ik studeer in Januari 2005 ook af van de HBO-V duaal. Ik wil zelf ook vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Mocht je wat meer weten dan zou ik het graag van je horen!
Ik ben in veel continenten geinteresseerd, zoals: latijns amerika, afrika en india.

Ook als je tips hebt hoor ik ze graag.
Misschien moet je eens kijken op SIW.nl
daar hebben ze ook veel vrijwillgerswerk
groetje
Janneke

Hoi Wilma, Breng eens een bezoekje aan de website van SAMEN. SAMEN bemiddelt jongeren die als vrijwilliger op een straatkinderenproject willen werken. De bemiddeling kost helemaal niets. Er zijn projecten in Azie, Afrika en Zuid-Amerika.
Website van samen