Vrijwilliger gezocht om enkele wandelroutes uit te zetten in Oostenrijk

Voor ons hotel in Karinthie zoeken we een (of koppel) vrijwilliger die tegen kost en inwoning zsm in en rond ons hotel het bestaande wandelwegen net wil en kan uitbreiden. Mischien enige computerkennis om gelijk een neiuwe wandelkaart op te maken, Handig om ook nieuwe bordjes te maken, kortom een handige Harry of Jeanette…of beide…Wij bieden daarvoor uiteraard een comfortabel verblijf in een van onze hotelkamers en de maaltijden.
Dus ideeal voor de actieve 50+ die van wandelen houd om de mogelijkheden in kaart te brengen en wat bordjes te maken en op te hangen…
Mag natuurlijk ook een 20er zijn die al klaar is met school en een leuke zomer wil doorbrengen op de berg…
www.hotelrainsberghof.at

Naar aanleiding van de vele reacties, de bedoeling is om half mei te beginnen zodat we deze zomer al klaar zijn met de routes…

Hi,

Helaas, (niet dus) heb ik tot half juni al een ander leuk klusje. Ik heb nog wel vanaf begin juli zo’n 6 weken over. Die klus kwam te vervallen. Mochten jullie nog hulp nodig hebben voor wat voor werk dan ook, meld ik me hierbij graag aan.

groet,

Marion Borreman