Ik ben op zoek naar een reisgenoot, m/v, voor wandelvakanties, diverse bestemmingen. Bestemmingen : Bergen (Zwitserse alpen), woestijnen, trektochten. Fit en geoefend. Op individuele basis (dus geen groepsreizen). Niet-rokend.
Hallo,
Ik heb het altijd moeilijk gevonden om wandelgenoten te vinden. Je hebt nu eenmaal zelden (oftewel bijna nooit) hetzelfde lange-afstands-wandeltempo. Dus het wordt dan “doei, ik zie je wel met de lunch”.
Helaas wandel ik nu niet veel (en zeker niet snel) vanwege een zwakke enkel. Fietsen gaat me beter af.
Hoe oud is eigenlijk oud genoeg?
hallo,
ik hou van wandelen in de bergen, heb geen stalen conditie maar wel redelijk en ik ben wel een doorzetter. Een huttentocht lijkt me leuk! Ik ben een vrouw van 50 uit het midden van het land, ervaren bergwandelaar en reiziger, hou van individuele tochten. Ik zou wel willen bergwandelen in de Alpen met Hemelvaart.
Is dit iets wat jou ook aanspreekt? Ik zou wel eerst meer van je willen horen.
Hallo Rita,
ik ben een man van 61, met veel ervaring met het wandelen in de bergen.
1 of meerdaagse wandeltochten, bij voorkeur met overnachting in hotelletjes. Bedoel je wandelen met hemelvaart van 21 mei t/m 24 mei of
t/m pinksteren, dus 1 juni. Ik kan ook eerder dan 21 mei;datum kan in over
leg, maakt mij niet zoveel uit, ik heb alle tijd., Geef voorkeur aan Zwitserland waar ik erg vaak kom en veel vanaf weet en ook veel dokumen
tatie van heb met vele mooie wandelingen. Vervoer ernaar toe met eigen auto. Ik woon in Loosdrecht. Het lijkt mij wel wat, uiteraard na eerst met
elkaar kennis gemaakt te hebben. Ik vind het geweldig om in de alpen te wandelen, inderdaad individueel, doch vind het ook prettig om met iemand
te wandelen waar ik een leuk gesprek mee kan voeren.
Als je het bovenstaande aanspreekt, bel me dan, om verder te overleggen. Mijn naam is Max Oudgenoeg, tel. 035-5823764; s’avonds tot
23.30 te bereiken, dus je mag me nog bellen. e-mail [EMAIL=“maxoud@kpnmail.nl”]maxoud@kpnmail.nl
groetjes
Max
Oudgenoeg is mijn echte naam. ik ben slechts 61, doch zeer fit en wandel in een behoorlijk tempo en ook wel langdurig, dus hele dag. dus om te wandelen lijkt mij met jou niet zo geslaagd, wellicht wel fietsen(in Nederland) svp wat meer info, zoals waar woon je, hoe oud ben je, m/v, hoeveel km fiets je graag, waar etc.
groetjes, Max Oudgenoeg(woon in omgeving gooi/vechtstreek)
Oudgenoeg is mijn echte naam. Ik ben slechts 61 jaar, zeer fit en wandel in een behoorlijk tempo, dus om met jou te wandelen lijkt me niet zo geschikt. Wellicht wel om te fietsen in b.v.
Nederland. Geef me eerst wat meer info, b.v. war woon je, m/v, hoe oud, welke afstand fiets je graag.
groetjes
Max(woon in Gooi en Vechtstreek)
Ik ben 55, woon in Den Haag.
Fietsen doe ik in de duinen, de polder, het vliegveld en wanneer ik op een mooie bestemming ben aangekomen. Van het eiland Man wil ik nog eens de kust per fiets verkennen, dat soort dingen. Lange vacanties zitten er niet in vanwege mijn drukke voltijd baan, maar ik doe wel regelmatig korte trips. De meeste daarvan zijn spontaan, “waar is het goed weer deze zaterdag?”>>>