Ik ben een 24 jarige studente en op zoek naar een reisgenoot voor een actieve vakantie begin augustus!!
In overleg kunnen we samen een mooie reis bedenken maar enkele mogelijkheden die mij aanspreken zijn:
wandelen in Oostenrijk of Zwitserland;
met de auto en fiets achterop richting Zuid-Frankrijk;
fietsen op een Grieks eiland;
etc :-).
Wie heeft er zin om mee te gaan? Ik ben in mogelijkheid om van 1 tot 21 augustus op vakantie te gaan!
Ik zou eventueel wel met je af willen spreken voor een wandelvakantie in de magistraal mooie bergen van Zwitserland of Oostenrijk, maar ik heb gezien de tijd al 2 vakanties vast moeten leggen:vak01:. Ik zit de 2e helft van juli in een berghut in O-Zwitserland, letterlijk op de rand van het Nationaal Park. Daarnaast zit ik de 2e week van september een week in W-Oostenrijk (plaats nader te bepalen), omdat ik dat combineer met de uitnodiging voor een internationaal bedrijfsvolleybaltoernooi in Z-Duitsland.
Ik hoop dan ook dat je niet ‘vastzit’ aan de aangegeven 3 weken in augustus, want dan heb ik dit voor niets geschreven haha. Overigens: ik ben :dag:een 45-jarige sportieve, vrolijke, gepassioneerde en ervaren bergwandelaar en ik vind leeftijd onbelangrijk. Ik zeg dit met opzet want anders zou ik je niet hebben aangeschreven, omdat we een flink leeftijdsverschil hebben. Ik ga veelal met jongere mensen om en ik kan het daar ook veel beter mee vinden; waarschijnlijk omdat ik mezelf ook jong voel. Zou jij dat ook geen probleem vinden en kun / wil je schuiven naar de 2e helft van juli (2 weken of iets meer) of naar de 2e week van september, dan kunnen we misschien samen een mooie vakantie beleven. Ik denk er overigens over om in oktober nog een weekje zon, sportiviteit en relaxen te zoeken in N-Italië; het is daar dan nog warm :zon02:en stabiel nazomerweer. Dat is echter nog niet meer dan een gedachte omdat ik nog niet weet of ik daar de tijd en het geld voor heb.
Kijk eens rustig naar mijn profiel en de foto’s; die zijn representatief voor mijn vele dagwandelingen in de bergen. Ik probeer altijd een optimale mix tussen sportiviteit, relaxen, genieten van de overweldigende natuur en een paar uitstapjes te zoeken:cheer:. Uiteraard kan dat (voor zover mogelijk) in overleg, maar enkele dingen liggen helaas al vast gezien de tijd.
Ik wens je in ieder geval (met of zonder mij) een hele fijne zomervakantie,
Ik heb zelf ook een berichtje geplaatst op dit forum en ik zou ook graag naar Griekenland willen. Het liefst wil ik ook veel doen. Ik hou van fietsen en ben ondernemend, dus volgens mij sluit dat goed aan bij jou vakantie.
Ik kan wat meer over mezelf vertellen in een e-mailtje.
Ik zoek ook een reisgenoot voor een actieve vakantie, het liefst fietsen of wandelen in de bergen, maar watersport is ook leuk. Ik kan van 9 tot 21 augustus.