Augustus 2010 - even weg

Vorig jaar is het met de zomervakantie niets geworden, maar het lijkt me nog steeds wel leuk om te kijken of ik hier een reisgenoot kan vinden.

Ik ben een redelijk rustige jongen van 23, pas afgestudeerd. Mijn vakantiebaantje loopt binnenkort af, in september begin ik aan een nieuwe baan, dus in augustus zou ik mooi even weg kunnen. Ik hoef niet heel ver weg (zelfs België is al goed, maar ook Frankrijk, Italie, Griekenland, Macedonië zijn mogelijkheden, om maar wat te noemen). Het enige wat ik niet wil is, om het maar even plomp te zeggen, een zuip/neuk/strandvakantie. Vind het heerlijk om een keer een dagje bij het zwembad te luieren, maar ik wil eigenlijk ook wel lekker wandelen, een keer een excursie doen, … 's avonds lekker uit eten en op een terrasje genieten met een drankje, de disco is aan mij niet zo besteed.

Als je een beetje dezelfde interesses hebt, hoor ik graag van je; leeftijd en geslacht maakt minder uit.

Hey X,

Leuke naam :slywink:. Ik ben 23 en student. Je berichtje spreekt me wel aan hou ook niet zo van de gebruikelijke costa del sol vakanties. Ik zou graag een weekje gaan zeilen in Griekeland om daarna nog iets van de omgeving te gaan zien. Ik hou van culturele en actieve vakanties. Mocht je intresse hebben dan hoor ik graag van je.

Groetjes,

Eline

Ja X,

Altijd leuk in Belgie, maar dan als tussendoortje.
Liever dus naar Griekenland, of Italie of toch . . . allemaal leuk !
Ik (M) ben ook niet het type comazuiper, maar wel van de hapjes, slokjes en praatjes in een verantwoord decor zal ik maar zeggen.

Laat maar even 'n berichtje achter !

Zitten jullie te denken aan interrail? Dat lijkt me op zich wel een mooie manier? Of is het zeilen al heel concreet? :stuck_out_tongue:

Hoi,

Ik zou ook graag in augustus op vakantie willen. Heb je zelf al wat?

groetjes,
Paula.

1 like

Hoi allemaal,

Mijn vakantieplannen zijn op dit moment een beetje in het water aan het lopen, dus ik zou ook erg graag horen of jullie al wat meer weten over een eventuele vakantie. Ik voel me wel aanbevolen om mee te gaan :slight_smile:

Dus ik hoor graag wat meer!

Hey Lonneke en de rest.

Er zijn plannen om naar kraotie te gaan. Eventueel een auto huren behoord tot de mogelijkheden. Zie dit topic: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=96150