Reisgenoot gezocht augustus

Hoi,
Wie heeft er net als ik nog geen vakantieplannen? Zelf zit ik te denken aan de periode 13 -31 augustus, maar eerder zou ook kunnen. In eerste instantie wil ik in Europa blijven (beetje rondtrekken door Frankrijk bijvoorbeeld, evt met de trein), maar “gewoon” een ticket boeken naar een ander continent en dan backpacken vind ik ook prima. Ik zoek in de vakantie eigenlijk de ideale mix tussen zon, natuur, cultuur en relaxen. Ik werk in het onderwijs, ben sportief, woon in Alkmaar en ben 34 jaar. Als je zin hebt om met mij vakantieplannen te maken hoor ik het wel toch!?
Groetjes Petra

Hallo Petra ik ben Richard en ik ga vanaf 14/8 naar Italié voor 1 of 2 weken ,
met de auto naar mijn caravan die daar staat.
Ik weet wel het is geen Frankrijk waar jij het over hebt ,en ook geen backpacken maar ik dacht ik stel het gewoon voor.
Als je toch interesse hebt ,mail me maar ,kunnen we verder praten en voor vetrek nog even afspreken .
Groetjes Richard ,oh ja ik ben 51 jr jong [oog 45] en woon in Brielle.
Maar al we afspreken kom ik wel naar jou toe .:dag:

Hoi Richard, bedankt voor je reactie, maar dat is niet helemaal wat ik voor ogen heb. Fijne vakantie!

Als je van honden houdt kun je misschien met ons mee kamperen… Ik heb een grote auto, 2 honden. Ik wil graag mooi weer en lekker wandelen met de honden, genieten van rust en natuur…
Ben zelfstandig, 44 jaar. Niet alles hoeft samen… gewoon doen wat je leuk vindt.

Groet,
Hodnin

Hallo Petra,

Ik ben Sjoerd, 29 jaar en kom ook uit Alkmaar! En nog geen vakantie plannen… Ben 1 t/m 21 augustus vrij.

Zijn de plannen al gemaakt? Lijkt me leuk beetje rondtrekken!

Groet Sjoerd

Hai Petra en Sjoerd,

Hebben jullie al een reis geboekt of is 1 van jullie misschien nog opzoek naar een reisgenoot?
Ik ben zelf aan het kijken voor een (actieve) groepsreis maar het is natuurlijk altijd leuker om dit samen met iemand te doen. Zelf met de auto of trein rondtrekken lijkt me ook erg leuk! Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Ilse (28)

Dag Ilse,

Ik heb zelf een actieve vakantie geboekt naar de Pyreneeën, via Estivant vakanties. Ik ga van 12 t/m 21 augustus. Er is nog plek! Is een actieve groepsreis met raften, Canyoning, klimmen enz. Leuk als je ook meegaat.

Van Petra heb ik niks gehoord.

Groet Sjoerd

Hoi Sjoerd en Ilse,
Heb inmiddels andere plannen, zal mijn oproep even verwijderen, sorry Sjoerd dat ik niet eerder gereageerd heb. Fijne vakantie.
Groetjes petra