Hoi,
Mijn naam is Nick,
Ik heb tussen 10 en 23 augustus vakantie. In deze periode wil ik graag met gezelschap op vakantie. Het liefst buiten Nederland, ergens waar de zon schijnt, verder staat alles nog open. Budget is ook vrij flexibel, en de bestemming(en) ook bespreekbaar. Zelf hou ik het liefst van lekker rustig aan, genieten van de omgeving, verkennen, terrasje, hier en daar een leuke activiteit *excursie, en verder ben ik spontaan, niet de moeilijkste, ben voor veel in, lekker relaxed en rustig. Het maakt niet zo zeer uit welke type vakantie, kan een roadtrip zijn, of een vliegvakantie of kamperen eigenlijk vind ik alles best.
Over mij; Jongeman van 28jaar, toch best wel veel reiservaring, vooral binnen europa, harde werker met vaste baan. Ik heb een hondje (gaat niet mee dit keer) en verder ook ouders en een zusje die ook niet mee gaan dit keer
(verder wel goed contact hoor)
Altijd druk in dagelijks leven, (verveel me nooit)
Qua karakter ben ik rustig type. word niet snel gek of boos en doe aan de meeste dingen mee, hou van spontane ideetjes en acties maar kan ook goed iets plannen van te voren. Lekker relaxed in de omgang.
Heb je vragen, interesse, opmerkingen of tips, dan ben je van harte welkom een reactie of privebericht te plaatsen.
Groetjes Nick
PS: 1 ding waar ik wel graag op wil filteren want verder ben ik echt super flexibel,
Dat is interrailen, dat ga ik niet doen
Dus reizen met vliegtuig, camper, auto, fiets alles is prima, maar geen treinreis van 1000den kilometers.
een korte trein rit op vakantie is niet zo erg trouwens.