Ik ben een 33 jarige vrouw en zou graag naar een warm land op vakantie willen ,echter hier heb ik een beetje hulp bij nodig. Ik zoek een rustig niet rokend persoon die mij tijdens de reis op de luchthaven kan helpen met de rolstoel (duwen), en de koffers.
Op de bestemming zelf wil ik aanvullend een scootmobiel huren. Ik kan kleine stukken lopen en heb geen verzorging nodig. Wel hulp bij boodschappen doen evt koken, stukje wandelen met rolstoel, hulp bij wat praktische zaken. Aangezien ik veel rust, zoek ik iemand die graag wat tijd en ruimte voor zichzelf wil invullen. Respect en gelijkwaardigheid staan bij mij voorop. Vergoeding in overleg.
Leuk dat je reageert!
Ik heb nog geen exacte plaats in gedachten ,maar iets warms , ik denk aan Portugal, spanje of griekenland. Ook denk ik aan een relatief korte vliegtijd.
Ik dacht om in het voor of najaar te gaan , of mischien zelfs wel in de winter,maar daar ben ik nog niet helemaal uit. In de zomer is het veels te warm voor mij in spanje enzo.
Wil je met meerdere mensen gaan met een beperking of gewoon’wie dan ook 'om het zo maar te zeggen.? Ja, ik wil ook mijn eigen weg kunnen gaan ,dus niet dat je min of meer verplicht bent om te doen. Maar ik heb dus wel dat handje hulp nodig ,maar dat moet geen probleemzijn als we met meerdere mensen iets doen.
Wat heb jij een beetje voor ideen of beeld? En aan hoeveel personen denk je?
Hoi Ella
Mijn naam Lowy
Ik ben nederlandse man van 65 jaar vitaal etc.Ik zou je gaarne willen helpen op de vakantie.Ik kan altijd elk moment van het jaar.Maar mijn voorkeur gaat uit naar Venezuela het vaste land dan wel te verstaan daar weet ik goed de weg.Mocht je hulp nodig hebben stuur me dan je prive mail adres zo dat we eventueel nader kennis kunnen maken of iets afspreken.Momenteel woon ik in Frankrijk maar kan me verplaatsen daar ik over auto etc beschik en afstand niks voorsteld heden ten dage he.
mvg Lowy
ik ben van plan om ook nog even op vakantie te gaan dit jaar, maar heb nog geen reisgenoot. normaal gesproken doe ik low budget vakanties. dat betekend heen met de auto (ik heb een bestelbusje dus alles kan mee) slapen in een klein tentje en een bestemming kiezen. en voor de rest maar kijken wat er te doen is. museum, kasteel kerk strandje natuurgebied, restaurant, theater, optreden. je komt allerlei dingen tegen. nu zullen sommige dingen wel wat moeilijker gaan door de handicap. maar goed ik ben toch benieuwd of zo’n soort reis mogelijk is. alles in overleg natuurlijk.
Hoi Ella.
Mijn naam is Lennie (vrouw) en ik ben 22 jaar. Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar iemand om in oktober nog even lekker mee naar de zon te gaan, maar helaas heb ik nog niemand kunnen vinden. Ik zat zelf te denken aan all-in naar Mallorca of Turkije ofzo. Ik ben zelf ook een hele tijd ziek geweest dus ik moet ook veel rusten en ben redelijk snel moe, ik wil dan ook graag op vakantie om lekker te relaxen en even bij te komen. Ik hoor wel wat je er van vind…
Groetjes van Lennie.
Hoi Ella
Helaas ben ik een man van 65 jaar .Ik zou het een eer vinden om jouw een prachtige vakantie te laten genieten.Ik wil je helpen heb enig verzorging in het verleden gedaan.Ben behulpzaam eerlijk en wil gaarne mensen helpen die hulp op vakantie kunnen gebruiken .Mail me prive effe of ik iets kan betekenen voor [EMAIL=“jou.ludovicus.cremers@orange.fr”]jou.ludovicus.cremers@orange.fr
mvg Lowy