Reisgenoot gezocht die open staat voor rolstoelgebruiker (ikzelf)

Hallo!

Voor komende zomer, of eerder of later als dit gewenst is, ben ik op zoek naar iemand die samen met mij op reis wil. Mijn vrienden zijn gesetteld, mijn relatie is over, en alleen op vakantie is verre van ideaal
Qua bestemming ben ik flexibel, maar wel graag een warme bestemming. Ik heb al redelijk wat reiservaring, zoals Zuid-Amerika, Afrika, VS, en vanzelfsprekend Europa. Voor nu denk ik bijvoorbeeld aan een trip naar Noord Amerika, Aruba of een van de andere eilanden. Maar ook een reis naar Azie, of Afrika zou ik erg zien zitten. De periode kan variƫren van een ruime week tot bijvoorbeeld een maand of twee

Door een lichamelijke handicap ben ik rolstoelgebonden, maar zeker wanneer de bestemming enigszins rolstoeltoegankelijk is, zeer zelfredzaam. Wel heb ik 's morgens wat hulp nodig met aankleden, en afhankelijk van de concrete situatie, misschien uitkleden. Mijn reisgenoot hoeft in dit verband ook zeker geen zorgprofesional te zijn, al is het natuurlijk geen bezwaar wanneer dit wel zo is. Ik zeg altijd, werkelijk iedereen kan mij helpen, met wat ik zelf niet kan, behalve ikzelf :wink: Ik kan mij voorstellen dat nu ik door mijn handicap soms een wat luxere accommodatie nodig heb, de kosten voor mijn reisgenootje wat hoger kunnen uitvallen. Mocht dit het geval zijn, dan vinden we vast een oplossing. Goede hulp is immers onbetaalbaar :wink:

Iets meer over mijzelf: ik ben 33, woonachtig in Noord Holland en in het dagelijks leven juridisch adviseur. Ik ben sociaal, gevat, en hou van het leven, een feestje en een drankje op zijn tijd. Mijn ideale vakantie is een combinatie van cultuur, socializen, zo nu en dan rust, soms een feestje of andere actieve dingen. Kortom, als wat leuks voorgesteld wordt, zeg ik meestal wel ja :).

Het zou leuk zijn als mijn reisgenoot (m/v) een beetje van dezelfde dingen houdt. En een beetje in dezelfde leeftijdscategorie zit, open is, makkelijk praat en vooral gezellig is.

Mocht dit bericht je wat lijken dan hoor ik graag van je. Ook wanneer je, handicap gerelateerd of niet, vragen hebt. Graag kunnen we dan verder kennismaken.

Groetjes Laurens

Hoi Laurens,

Ik vond het wel leuk dat jij uit Noord-Holland kwam, ben benieuwd uit welke streek.
Ikzelf ben een oud Venhuizen-er ( tussen Hoorn en Enkhuizen ) vrouw van 57 jaar, dus val ik nu al eventueel buiten jou zoekopdracht of je hebt al iemand gevonden.
Afijn even praten kan altijd, ik wil ook wel eens op vakantie en ben bereid je te helpen en niet te vergeten natuurlijk een gezellige vakantie te hebben. Ik had zelf een adverentie geplaatst voor Schotland !
Het is zo dat ik nu al 10 jaar in Spanje woon en hier de reisjes richting Schotland vanaf Reus niet duur zijn !
Zo zou je opeens een warme en een iets frissere vakantie kunnen hebben als je richting Spanje komt !
Ik heb een rijbewijs, maar het zou prettig zijn als iemand mij kan helpen met kaart-Tom Tom -Mio -links rijden op een weg, ik ben wel een goede rijdster !
Mijn situatie is weer heel anders, ik heb een oudere man die niet van reizen houdt, alhoewel hij nog een boottochtje richting Zweden wil maken met mij.
Ik ben voorheen als verzorgster werkzaam geweest weet van hoed enz en doe nu huis en tuin enz.

Groet Lara

Hoi,

Ik zag je oproep en die sprak me wel aan.
Ik ben 32, kom uit het oosten en studeer rechten.
Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor reizen binnen europa of
Canada/amerika

Hoi Laurens,

Dat je nu reageer is bijzonder ! Het is al geruime tijd geleden dat ik jou oproep zag en er op heb gereageerd. Ra ra hoe kan het dat het zo lang duurden voor je mij een reactie stuurden, en een nogal korte.
Mijn aanbod blijft bestaan !!
Ik personelijk ben iets verder gekomen in mijn eigen ontwikkeling i.v.m een vakantie, geld speelt een rol, wie het eerst komt die het eerst maald, zoiets. Ik kan niet zomaal elke keer op vakantie, dus dit moet dan goed gepland worden !
Dit jaar is dus voorzien.

Groeten Lara