Vriendelijke Reisgenoot Gezocht

Hallo
Ik ben Freya Maes en op zoek naar een meisje rond de 18 jaar die met mij in de maanden juni juli aug mee reizen wil. nee niet lesbi maar gewoon iemand die als vriendin mee wil reizen.
Mijn vrienden hebben geen tijd of al plannen.
ik wil een beetje trekken van stad naar stad in nog uit te zoeken land of landen, dat kunnen we dan samen beslissen.
Een combinatie van puur een beetje relaxen op het strand en wat winkelen en cultuur en natuur opsnuiven in steden en bossen
intressen? post hier en ik reageer

Groeten Freya

Hey,

ook ik heb geen vriendinnen om mee op reis te gaan om ong. de zelfde redenen. Misschien kunnen we samen gaan? ligt natuurlijk wel aan waar we heen gaan, zelf zat ik te denken aan een zeilreis door griekenland of kroatie. Ik hoor wel wat jij hier van vind.

Groetjes Debby

PS: ik ben nu 17, maar van de zomer ben ik 18

Hey Freya!

Ik ben Anouk en ik ben ook nog aan 't kijken wat ik precies wil… Al mijn vrienden hebben idd al plannen of geen geld.
Op het moment ben ik aan 't kijken naar een reis georganiseerd door Shoestring. Met name de reizen die ze aanbieden naar Jordanië, Syrië en Libanon spreken me aan :slight_smile: Die landen klinken misschien ‘eng’ maar het zijn reuze politiek stabiele landen, en bovendien is er heel veel te doen en zien in het kader van cultuur, plus is er zon + zee :slight_smile:
Kijk eens op www.shoestring.nl en dan in 't bijzonder naar reizen met een van de bestemmingen die ik eerder al noemde. Misschien lijkt het je wat?!
Ik kijk ernaar uit wat van je te horen!

Originally posted by Fianna@15-01-2004, 23:54:48
** Hallo
Ik ben Freya Maes en op zoek naar een meisje rond de 18 jaar die met mij in de maanden juni juli aug mee reizen wil. nee niet lesbi maar gewoon iemand die als vriendin mee wil reizen.
Mijn vrienden hebben geen tijd of al plannen.
ik wil een beetje trekken van stad naar stad in nog uit te zoeken land of landen, dat kunnen we dan samen beslissen.
Een combinatie van puur een beetje relaxen op het strand en wat winkelen en cultuur en natuur opsnuiven in steden en bossen
intressen? post hier en ik reageer

Groeten Freya **

Hai,
Nou, ik denk dat jouw oproep wel vergeleken kan worden met de mijne (zie mijn eigen post). We zitten ongeveer in hetzelfde schuitje.
Ik weet niet of je in de tussentijd al een reisgenoot hebt gevonden, maar ik zou zeggen: let me know. :wink: