Vriendeje naar het leger

Moet jouw askim nog in dienst of heeft hij dit al gedaan, hoe houden jullie dit vol En hoe was deze periode ?

Mijn askim zit sinds 21 Feb in dienst en het gaat eigenlijk vrij goed hij belt me bijna elke avond en als hij niet erg lang kan bellen bel ik hem meestal even terug zodat we even de tijd hebben om bij te praten. En als hij het weekend vrij heeft en naar een internetcafe kan spreken we af op msn om elkaar te kunnen zien via de webcam.

Aaah wat fijn dat je hem zo vaak spreekt! Ik dacht dat als mijn askim het leger in gaat ik echt niks van hem hoorde omdat dat niet mocht.
Maar mijn askim zou eerst in oktober gaan maar nu is het al volgend jaar mei geworden.
Maarja van uitstel komt geen afstel )=

Mijn askim zit sinds 26 maart in dienst, en mij valt het ook tot op heden mee hij heeft eerst een training gehad van 42 dagen in die tijd belde hij iedere dag minstens 1 keer en soms wel meer, en daarna hebben we 12 dagen vakantie gehouden samen. Nu zit hij in zijn tweede gedeelte en belt nog steeds iedere dag en kan nu in het weekeind ook 1 keer op msn komen met camera!!! Aangezien hij 1 vrije dag krijgt in het weekeind, we hopen weer verlof te krijgen in September en weer vakantie te kunnen houden samen!!