vriend in turkye

hallo ik heb vorig jaar mijn vriend in turkye ontmoet
ben nu 2 keer terug geweest en mijn ouders hebben hem ook al ontmoet die zijn ook daar geweest alleen weet ik niet hoe we deze relatie verder moeten aanpaken het is zo,n groote afstand en ik heb hier in nl een zeer goede baan ik werk op een cruise hij heefd daar ook een leuke baan maar in de winter is het moeilijk geld verdienen hij huurd een leuk appartement in mahmutlar dorpje net buiten alanya ik voel me daar ook echt helemaal thuis ik zou het niet erg vinden om daar te gaan wonen en hij wil niets liever dan dat ik kom hij wil niet naar nl ik zou het leuk vinden om met meiden in contact te komen die ook zoiets hebben meegemaakt en hoe liep of is de relatsie nu oke groetjes liefs sabrina en murat !!!

Ik zit precies met hetzelfde probleem. Mijn vriend en ik hebben de relatie tijdelijk stop gezet omdat het zo niet werkt. Ik heb mijn vriend ontmoet in Mahmutlar in app. May Garden. Hij studeert nu in Kocaeli bij Istanbul. Ik zou daar ook dolgraag heen willen maar weet niet wat de mogelijkheden qua werk zijn. Vrij weining mgelijkheden voor zover ik weet. Misschien kunnen we elkaar helpen?
Groetjes,
Lisette

hoi wat toevallig dat jij je vriend in mahmoetlar heb ontmoet en iedereen kent elkaar daar dus ik denk dat jou vriend de mijne ook kent ja het is erg moeilijk om zo een relatsie te hebben maar ik geef het niet op ik heb er wel een hoop verdriet om ik heb zoiets nog nooit voor iemand gevoeld en bij afschijd op vliegveld heb ik nog nooit iemand zo zien huilen om mij echt zo moelijk ik miss hem ontzettend maar het is momenteel niet mogelijk om daar heen te gaan he ik zou het leuk vinden om met jou in kontact te komen ik bezit zelf helaas niet over een computer maar misschien kunnen we een bellen met elkaar nou ik hoor het wel groetjes liefs sabrina ,0620993115

hoi wat toevallig dat jij je vriend in mahmoetlar heb ontmoet en iedereen kent elkaar daar dus ik denk dat jou vriend de mijne ook kent ja het is erg moeilijk om zo een relatsie te hebben maar ik geef het niet op ik heb er wel een hoop verdriet om ik heb zoiets nog nooit voor iemand gevoeld en bij afschijd op vliegveld heb ik nog nooit iemand zo zien huilen om mij echt zo moelijk ik miss hem ontzettend maar het is momenteel niet mogelijk om daar heen te gaan he ik zou het leuk vinden om met jou in kontact te komen ik bezit zelf helaas niet over een computer maar misschien kunnen we een bellen met elkaar nou ik hoor het wel groetjes liefs sabrina ,0620993115

hoi wat toevallig dat jij je vriend in mahmoetlar heb ontmoet en iedereen kent elkaar daar dus ik denk dat jou vriend de mijne ook kent ja het is erg moeilijk om zo een relatsie te hebben maar ik geef het niet op ik heb er wel een hoop verdriet om ik heb zoiets nog nooit voor iemand gevoeld en bij afschijd op vliegveld heb ik nog nooit iemand zo zien huilen om mij echt zo moelijk ik miss hem ontzettend maar het is momenteel niet mogelijk om daar heen te gaan he ik zou het leuk vinden om met jou in kontact te komen ik bezit zelf helaas niet over een computer maar misschien kunnen we een bellen met elkaar nou ik hoor het wel groetjes liefs sabrina ,0620993115