Vriend in Turkije oprecht of niet?

Hellow everybody!

Hier dé marmaris kenner van de site.
Kom al ruim 10 jaar in marmaris. Since i was a little girl. Ben nu 23:)
And i;ve seen it all. Seen them come, and seen them go.
Heb zelf ook ooit eens een turks vriendje gehad toen ik 16 was. En dacht echt dat ik van hem hield. Maar goed bla bla standaard verhaal.
Mijn papa woont al 10 jaar daar en ik kom er iedere zomer voor 2 maanden. Ben helemaal verliefd op marmaris en het is mijn 2e huis.
Wil ook graag gaan werken daar, en dat ga ik ook zeker doen.
Ben nu lekke rmijn studie aan het afronden en dan hupsakee in het vliegtuig. Denk dat ik rond april vertrek.!

Leuk forum trouwens:)
kusss

Goh Praliene, ben jij ff een bofkont! Een pa die in Marmaris woont…! Wij hebben ook een appartement in Marmaris en proberen er zo vaak mogelijk heen te gaan, maar niet langer dan 3 weken achter elkaar zeg maar. Maar over een paar jaar willen we daar dus wel een paar keer per jaar voor een paar maanden heen gaan. Ik zou er kunnen wonen, maar nu nog niet mogelijk vanwege een nog schoolgaand kind thuis, werk hier enz.
Woont je vader in het centrum ergens of buiten Marmaris? In elk geval veel plezier alvast als je weer gaat, succes met het afronden van je studie ook!

Een beetje een late reactie op het berichtje van Katrien…maar ik ken dus wel iemand van Greenhouse. Ferdi is mijn vriend. Ik weet het ook nog niet met hem hoor. Ik ken hem nu een jaar en hij wil ook naar Nederland komen. Maar hij geeft nogal gemende signalen af dus ik vraag me af of hij daar serieus over is. Fatih werkt volgens mij niet meer in Greenhouse?

Euh…hij geeft GEMENGDE signalen af…niet gemende signalen, hehehehe… Mijn allochtone afkomst steekt de kop op denk ik… ; )

Hoi Katrien!

Ten eerste, super dat je verliefd bent! Er gaat niets boven een heerlijk gevoel van liefde. :slight_smile:
Maar… ik moet wel zeggen… dat ik 2 weken wel erg vroeg vind!
Wat betreft het trouwen dan.
Ik heb ook een turks vriendje, en die ken ik nu 2 jaar.
We hadden het nooit over trouwen en dergelijke!
Maar eergisteren vroeg hij ook aan mij of ik met hem wilde trouwen.
Natuurlijk wil ik dat!
Voor mijn gevoel kan dat nu ook wel…
Maar als hij er mee aan kwam zetten, toen ik hem net 2 weken kende… zou ik het zelf al heel vreemd vinden.
Maar wie ben ik?
Als jij zeker weet dat hij het is, en je er gelukkig mee bent… dan moet je er voor gaan natuurlijk! :slight_smile:

Oh jeetje, ik lees nu net dat ik reageer op een bericht van 2007 haha.
Inmiddels zijn we een jaar verder.

Nou, wie weet ben je ondertussen al getrouwd! :wink:

Hallo allemaal!!
wordt hier recentelijk nog veel mee gedaan??

Nee, volgens mij niet… ;- )

Merhaba Katrien

Ik moet je eerlijk zeggen, dat ik het wel met de andere eens ben. Trouwen na twee weken is behoorlijk snel.
Maar leuk dat je in love bent met een Turk:D
Ik ben zelf ook in love met een Turkse jongen(M):blush:
Ik hoop dat jij en F. gelukkig worden samen.

evlenmeliyiz dit is een topic uit 2006 ik denk dat katrien niet meer op het forum aanwezig is, kijk met zoeken even naar de datums of ze van 2010 zijn dus nog actueel oja en je mag geen namen noemen tegenwoordig vandaar dat ik die weggehaald heb!

Maar meid welkom op dit forum zoek naar dingen die je aanspreekt of open een nieuw topic oke!! succes

groet mutlu!

ok dat is duidelijk!!
Ik heb ook een gevalletje…Vriend in Turkije…haha

dames als jullie een askim hebben en helemaal in love zijn open dan even een nieuw topic deze is van 2006 en dus niet meer actueel!
welkom op het forum, maar zoek even naar een topic waar jullie bij aan kunnen sluiten!

groet mutlu

hoe dan?

haha sorry dat had ik even moeten uitleggen!

bovenaan bij tukse vakantie liefdes staat nieuw topic!
daar druk je op
dan geef je een naam aan je topic beginnend met een hoofdletter.
Daaronder schrijf je je eigen stukje en dan gaan mensen vanzelf reageren!
Hoop dat ik zo duidelijk ben!

zo niet geef je onderwerp maar aan mij dan open ik hem voor je en dan kan ik hem maken voor je!

groetjes mutlu!