Vragen Working holiday Visum.

Beste mensen,

Ik wil graag aankomende maart een aantal maanden naar Australië te vertrekken om te werken en te reizen. Nu weet ik dat z’n visum 12 maanden geldig is. Alleen in de maand augustus ben ik helaas genoodzaakt om terug te keren vanwege privéomstandigheden. Alleen vroeg mij af of ik af nadat dit klaar is ook weer terug kan komen op het hetzelfde visum? Of moet ik weer een nieuw visum aanvragen?

Ik wou vanaf maart :
2 Maanden reizen
2 Maanden werken.
1 Maand terug in Nederland
2 Maanden reizen terug Australië
2 Maanden werken.
Kan dit op hetzelfde visum van 12 maanden?

Ik hoop dat dit mogelijk is

Ik wil sowieso 3 maanden fruit gaan plukken zodat ik ook recht heb op een volgende jaar!

Hartstikke bedankt

Groetjes

Mark

Hallo Mark, ziehier: The visa allows you to make your initial entry into Australia no later than 12 months from the date that the visa was granted. The visa permits you to stay in Australia 12 months from the date that you first enter Australia. You may leave and re-enter Australia as many times as you wish during your 12 month stay. However, if you depart Australia during your 12 month stay you are not able to recover the period of time you have spent outside Australia.
Duidelijk, je man in en uit zo vaak als je wilt maar de in Nederland doorgebrachte tijd inclusief de reis komt er niet bij.