Vragen over de vliegreis

[Hoi allemaal.

Joepie wij gaan ook naar Aussie toe in oktober met Malaysia Airlines, De tickets zijn 625 pp dus er goedkoop. We gaan met 2 volwassenen en 2 kids van 4 en 6 en een baby van 1. Voor hun waren de tickets nog goedkoper. Bij vliegtarieven.nl geboekt en heel goed geholpen. In Kuala Lumper stappen we over. We vliegen met de MH 16 747-400 en met de MH 141 777-200.
Nog nooit gevlogen dus heel veel vragen.Ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.

1. Mogen de kids hun Nintendo DS meenemen en aanzetten en kun je ze ook opladen.

2. Mag ik mijn laptop meenemen en aanzetten en kan je hem opladen.

3. Zijn de kinderfilms Nederlands gesproken of kan je dat instellen

4. Zijn de films voor ons Nederelands ondertiteld.

5. We zitten bij de bulkhead vanwege de baby die in zo een babybedje aan de muur ligt.
    Hoe zit het dan met de beenruimte en kan ik de kinderen in een slaapzakje op de grond leggen.

6. Hebben we een eigen tv priveschermpje omdat we bij de bulkhead zitten? Kunnen we nergens zien op de You Tube filmpjes.

Ik hoop op jullie antwoorden.

Groetjes Jacqueline](https://secure.zeelandnet.nl/webmail/images/blank.png)

Wow, wat een goedkope tickets, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik lees mee met de antwoorden die je hopelijk gaat krijgen.
Ik heb nog een soortgelijke aanvullende vraag over mobiele telefoon.
Kun/mag je die gebruiken in het vliegtuig en wat is handig voor in Australië zelf, is daar overal mobiel te bellen. Kan ik met mijn toestel gewoon bellen daar of moet ik een nieuw kaartje kopen of zo?
Stans

Hallo,

Als het vliegtuig de lucht in is en het sein uit is van de gordel ja dan mogen de de spelcomputers aan net als de laptop en nee die kun je niet opladen onderweg.
De kinderfilms zijn eigenlijk altijd in het engels en niet ondertiteld in het nederlands dit komt omdat ze toestelen overal op in zitten dus op verschillende landen in de wereld dan zouden ze dit steeds moeten aanpassen. Het zou wel kunnen als ze een KLM toestel inzetten voor de vlucht van Amsterdam naar Kuala Lumpur. Die kans is namelijk wel mogelijk ze werken samen met KLM.
Ik zie heel vaak dat als er ouders met kleine kinderen reizen dat de kinderen inderdaad op de grond liggen in een slaapzak dit is inderdaad gewoon mogelijk er is daar vrij veel ruimte.
Wat je vaak heb bij die plaatsen hebt is dat je een tv scherm krijgt die ze er in klikken naast je stoel zodat je gewoon tv kunt krijgen.

Ik heb toch ook al meegemaakt dat de kinderen niet op de grond mochten liggen ivm veiligheid. Onverwachte luchtzakken en zo.

Je TV beeldscherm zit waarschijnlijk in de armleuning van je stoel. was bij ons de laatste keer zo. Bij Bulkhead plaats genoeg. Hou er rekening mee dat jullie misschien niet allemaal achter de wand zitten vooral als er meerdere babies (kleine ukkies) in het vliegtuig zijn. Zitten wel altijd in de rij direct naast je. Verwacht daar maar geen moeilijkheden mee. Over het algemeen regelt het personeel dat perfect.

Ticket prijs is trouwens een hele meevaller zag ik.

Groetjes
Wim

Hallo,

Bij Eva Air zag ik niet anders dan dat de kinderen vaak op de grond liggen. Het is maar net hoe streng ze zijn het verschilt heel erg per vliegtuigmaatschappij.

Hoie krijg je die ticketprijs voor elkaar? € 625,-- is errug goedkoop… Hoe heb je dat geboekt?

Voor Stans:

Kun/mag je die gebruiken in het vliegtuig en wat is handig voor in Australië zelf, is daar overal mobiel te bellen. Kan ik met mijn toestel gewoon bellen daar of moet ik een nieuw kaartje kopen of zo?

Mag niet zolang deuren dicht zijn. Je zou de navigatie van de piloten eens kunnen gaan storen…>>>

GSM (3-band) werkt in Australië maar ‘roaming’ bellen is vrijwel altijd peperduur. Beter simlockvrij apparaat meenemen en aldaar een lokale prepaid SIM kopen…

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Op onze laatste reis naar Australia hebben wij bij het postkantoor voor AUD 20,-- een “telefoonkaart” gekocht. Hebben het saldo niet opgemaakt in 9 weken. Je kan gewoon vanaf je hotelkamer (soms een klein bedrag toegevoegd) of van een van de vele telefooncellen onderweg bellen. Volgens mij de goedkoopste optie. In de outback werkt dat mobieltje vaak niet. Wij gebruikten hem alleen voor sms.
Op de schermpjes in het vliegtuig zijn niet alleen talloze films te zien maar ook talloze spelletjes te spelen. Ik heb uren getetrist…back in time.
Yeehaw