Vraagje voor Igor

Hallo Igor,

Ik begreep van Carolina dat jij mij waarschijnlijk tips voor leuke paladars in Havana kunt geven.

Does ff vertellen :wink: waar moeten we zijn???
We vertrekken 29 april naar Cuba en zullen ook op 1 mei in Havana zijn. Misschien nog leuke tips??

Alvast superbedankt!!!
Groetjes,
Monique

Antwoordje via email.

Groetjes,
Igor

Sweet Igor, maarreuh… Kunnen die tips ook niet interessant zijn voor anderen die naar Havana gaan??? Just a question hoor…

Liefs,
Carolina

Hihi Carolina, wel ten eerste heeft Monique me ook een emailtje gestuurd met dezelfde vraag en zo kon ik die in 1 keer reply-en. Ten tweede zet ik niet graag adressen en telefoonnummers zomaar op het internet zonder dat ik weet of ik er goed aan doe. Mensen die bijvoorbeeld een adres van een Casa Particular willen beantwoord ik ook liever per email en niet openbaar om ervoor te zorgen dat ik geen gedonder krijg als ik er een volgende keer langsga en te horen krijg: Je bent een lieve vent, ik ben blij dat ik je weer zie… maar wat heb je me nu laatst weer gestuurd?

Daarmee wil ik niet zeggen dat ik altijd nare berichten hoor, maar gewoon om ook een beetje de achterliggende gedachte van hun reis te leren kennen en daarbij ook een beetje persoonlijk contact dan dat iemand een adres van internet afplukt en op eigen houtje gaat ondernemen.

Ja, dat snap ik… Maar ik bedoel, wellicht had je ook tips als “die wijk is heel leuk”, “Uit die wijk moet je wegblijven” en dat zou wel interessant kunnen zijn voor anderen. :wink:

Liefs,
Carolina