Vraagje tickets en bus

Hoi,

aan jullie als ervaren reizigers de volgende vraag. Over 5 maanden ga ik naar Australie en NZ. Vliegticket is geregeld. Nu ben ik de prijzen van tickets in de gaten aan’t houden naar NZ, waar ik van half december tot half januari naar toe wil. Voor circa 200 euro kan ik nu een retourtje hebben. Nu weet ik dat ik ook het e.e.a. op me af moet laten komen, maar ik zou deze het liefst nu al boeken. Wat zouden jullie doen? Daarnaast heeft Stray travel nu goede aanbiedingen voor de bus in NZ. Wat te doen? Nu kopen of toch afwachten of ik in NZ iemand vind om samen een auto te huren? Poeh vind het zo moeilijk… En wat een vervelende dingen om over na te denken zeglol2…

Gr. Anita

Het vliegticket klinkt me goedkoop in de oren (voor een retourtje, neem ik aan?), dus ik zeg: doen!

Autohuur in september is geen probleem en volgens mij ook niet duur. Stray schijnt erg oké te zijn om mee te reizen (stukken beter dan Kiwi en Magic: minder grote groepen, minder “party” jongeren), dus als je een bepaalde reis wilt, zou ik die ook gewoon boeken. Kijk ook wel even of je geen korting op de reis krijgt met een HI of BBH pas (beiden voor hostels in NZ).