Vraagje binnenlandse vlucht

We hebben vanuit Nederland tickets geboekt van Bangkok naar Chiang Mai. Dit was veel goedkoper dan bij een Nederlands reisbureau boeken. We hebben geboekt bij Thai Smile. Per mail kregen we een papier travel itinerary/receipt. We hebben nog nooit zelf geboekt maar kan iemand vertellen hoe het verder werkt. Hebben we alleen een kopie hiervan nodig of krijgen we nog tickets. Het duurt nog even voor we op vakantie gaan.

Alvast bedankt

Je kunt gewoon met wat je hebt inchecken. Normaal gesproken ontvang je 2 zaken: 1x itinerary en 1x ticket, maar echt nodig is slechts 1 van de 2.
je hebt een boekingsnummer neem ik aan?

Dank je wel. Een boekingsnummer kan ik niet direct vinden maar er staat wel een soort code. Misschien is dat het Boekingsnummer. Verder staat het op naam, met stoelnummers en is het op de creditcard aangemeld. Ik ga er maar vanuit dat het klopt. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Een vraagje waarom heb je niet via internet gezocht naar een ticket dit zou normaal goedkoper moeten zijn
Er zijn vele site waar je kan boeken een van de goedkoopste is Expedia THailand
Ik woon in Chonburi ik vlieg vele malen per jaar rond in Thailand en telkens is deze de beste koop
Wat betreft jou reservatie nummer normaal vind je deze terug op jou boeking
Kijk eens op het eerste wat je ontvangen hebt soms zie deze nier meteen maar is toch aanwezig
grt