Afgelopen aug ben ik samen met mijn vriend 4 weken naar Thailand geweest. De tickets hadden wij ruim van tevoren geboekt bij D-reizen. Voor een retour ticket Bangkok betaalden wij toen 750 euro p.p. Hier was ook de tax bij inbegrepen. (tussenlanding Koeweit)
In de vier weken dat wij door Thailand reisden hebben we met verschillende mensen gesproken. Wij kwamen er achter dat wij wel erg veel betaald hadden voor onze ticket.
Heeft er iemand ervaring met lastminute boekingen naar Thailand in aug. Zo ja is dat echt een stuk goedkoper? Verder zijn alle tips en adviezen voor het verkrijgen van een goedkope tickets welkom!!
Kijk bijvoorbeeld eens op
www.333travel.nl
Hier heb ik al eens tickets gekocht voor redelijke prijzen.
Heb even gekeken bij 333 , hier kost de 2e helft van augustus
€629 pp via Eva air , de eerste helft van augustus is wel een stuk duurder. (Dit is wel non-stop ! )
de goedkoopste tarieven als bij 333 (en andere maatschappijen) zijn moelijk te krijgen!
ik betaalde voor vertrek in juli afgelopen zomer 700 euro, stop over in Frankfurt. je moet gewoon geluk hebben…
voor de laagste tarieven moet je gewoon vroeg zijn
Ga er van uit dat een airline zijn boekingssysteem ca. 11 maanden voor vertrek " open" zet.
Veel mensen boeken dan al in afwachting van de tarieven.
Ik heb zelf goede ervaringen met www.cheaptickets.nl
Hier kun je zelf boeken!
Mijn broer en ik reizen 3 maart 2004 naar Bangkok.
Wij hebben de tickets rechtstreeks gekocht bij China Airlines (hoofdkantoor in AMSTERDAM Buitenveldert, tel. 020-6461001)
daardoor geen reserverings/administratiekosten etc.
Wij betaalden € 649 plus tax luchthavens € 30, dit zijn dan wel tickets die later niet meer te wijzigen zijn o.i.d.