Vraag voor studenten

hoelang moeten jullie nog naar school?
wat gaan jullie daarna doen?

ik moet nog ongeveer 2.6 met de stage’s erin.
daarna wil ik naar Turkije vertrekken.
mocht ik tussendoor een baan krijgen, dan zal het emigreren misschien even veranderen.

Nog 1,5 jaar naar school en daarna is alles nog onduidelijk. Wss een job vinden of er eventjes tussenuit naar Turkije en daarna een job. Eerst studie afmaken en dan zien we wel weer !

nog 4maanden stage en dan klaar met school
En dan ga ik beslissen of ik nog een 3jarige hbo opleiding wil gaan volgen. Of kijken naar een baan of eventueel voor paar weekies werken in het buitenland

nog 1.5 jaar school…en dan naar turkije…!!

wie weet ga ik na die 2.6 jaar ook nog wel een andere opleiding doen. of een niveautje hoger doen. maar 2.6 jaar duurt op het moment nog wel lang voor me. ik zie het allemaal nog wel.

we houden elkaar wel op de hoogte he als we vertrekken naar onze vriendjes:wink:

Nog 1,5 jaar en dan heb ik mijn spw3 diploma.
Misschien dat ik daarna nog Onderwijsassistent 1 jaar doe, en daarna pabo…
Maar dat ligt eraan, misschien heb ik dan wel een heel leuk baantje op een Kinderdagverblijf…

nog 1,5 jaar, dan trouwen en een baan zoeken en dan verhuizen en dan kindjes …

ik moet officieel nog iets van 3 weken naar school. heb alleen een achterstand gekregen. dus hoop dat ik t red. dan heb ik mn spw 4diploma

hey sarila ik doe ook spw…
welk profier doe je…?

ik doe spw 4 woonbegeleiding bij een particuliere onderwijsinstelling profit.
nu duurt de opleiding nog 1 maand het is echt heel veel werk zon verkorte opleiding heb er aan de ene kant best spijt van dat ik t gekozen heb. mn stage gaat ook niet echt geweldig nu.

welke richting doe jij filiz?

ik doe ook de woonbegeleiding. rond deze week mijn jaar stage af…was echt super. dan volgend jaar nog de 4e en dan klaar.

hoezo heb je sprijt van je keuze…? je hebt eerst onderwijs gedaan…?

ik heb gekozen voor een verkorte opleiding spw 4 van 6 maanden.hierdoor is er zoveel druk ontstaan. de school opdrachten heb ik wel bijna af maar t is heel moeilijk dit te combineren met stage. hiervoor deed ik spw3 gehandicaptenzorg. mijn oud klasgenoten hebben ervoor gekozen om de opleiding in een jaar te doen en dan bij onze oude school. ik koos voor deze opleiding omdat je hier meer kanten mee op kan en een stukje psychologie krijgt en eventueel woonbegeleiding en activiteitenbegleiding kan doen. maar er is nu zoveel druk op mij gekomen.ik sta nu voor de keuze of ik er nog 4 maanden aan wil plakken. dan kan ik wat rustiger aan doen. alleen moet ik kijke of t financieel haalbaar is