Wie kan me helpen, ik wil naar Turkije

hallo iedereen,

ik ben een jonge vrouw van bijna achttien jaar. een jaar geleden heb ik de man van mijn dromen ontmoet. ik zie hem om de twee maanden en zijn familie is mijn familie ( en andersom). we zijn supergelukkig en verloofd. ik weet honderdprocent zeker dat ik voor de rest van mijn leven met hem wil zijn. soms weet je dat gewoon…

nou is er een probleem. er zit een paar duizend kilometer tussen ons in, en ik merk dat dat ons steeds meer begint op te breken. het verdriet, de pijn, het afscheid, het gemis. dat constant op msn of skype moeten praten, het is gewoon te moeilijk. op dit moment ga ik naar de examenklas van vwo. mijn havo diploma heb ik al. ik wil turks gaan studeren (een opleiding van 3 jaar). alleen merk ik dat mijn geduld op begint te raken, het gemis word alleen maar erger. ik zit er dan ook sterk aan te denken om een paar jaar naar turkije te gaan als ik mijn vwo heb behaald. ik wil dan in de toeristische sector gaan werken. ik heb wat research gedaan op internet, maar er is eigenlijk niks te vinden wat mij kan helpen met mijn emigratie. daarom vraag ik jullie of jullie misschien ideeen of tips hebben zodat ik mijn hart kan volgen. ik ben ten einde raad! dus als je ideeen heb, graag!!!