Vraag over Foça

Wie is er wel eens in Foça geweest? Wij willen er komende zomer heengaan. Wij houden van niet al te veel toerisme en willen veel excursies doen. Zijn we dan in de juiste plaats?

Groetjes,
Emmie

Ik ben 2 jaar geleden>> sorry 3 jaar geleden in Foça geweest… Erg rustig, totaal niet toeristisch… Qua excursies zit je ook goed!!

Gewoon lekker gaan!

x

Mijn ouders zijn er vorig jaar geweest en zij vonden het niet zo geslaagd. Zij houden ook niet van te toeristisch, maar dit was wel het tegenovergestelde. Zij vonden het ook niet zo gastvrij als andere plaatsen, maar iedereen heeft zijn eigen mening natuurlijk. Zijn trouwens ook bijna geen touroperators meer die het aanbieden, de grote zijn er allemaal mee gestopt. Ik ben zelf vaker in Çalis geweest, dat is ook een kleine plaats, vlakbij Fethiye, dat vind ik wel een aanrader. Heel veel excursiemogelijkheden in de omgeving. Het is maar een tip, uiteindelijk ben jij degene die beslist en meningen verschillen.

Ik heb Foça inmiddels geboekt. Ik ben benieuwd. Calis is overigens ook erg leuk inderdaad. Daar ben ik vorig jaar geweest.

Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden in Foça, in een jaar tijd kan er natuurlijk weer heel wat veranderd zijn. Knap trouwens dat je een touroperator gevonden hebt die het nog aanbiedt, want de touropetators die wij verkopen (ik werk op een reisbureau) bieden het dit jaar allemaal niet meer aan. Wanneer ga je? In ieder geval heel veel plezier en laat even weten hoe je het gehad hebt.
En ja, Çalis is toch wel 1 van mijn favoriete bestemmingen in Turkije. Ik vind het daar echt geweldig.