Wie is er wel eens in dit hotel of in Foca geweest, en kan mij er wat meer over vertellen?
:rolleyes: Hallo,
Nee ik ben nog nooit in dat hotel geweest maar kan jullie verwijzen naar de pagina van t hotel zelf;
en ook naar een pagina met ervaringen van mensen zelf;
http://www.vakantiereiswijzer.nl/reacties_…cc.php?xid=1948
Als je dit bekijkt denk ik niet dat t een verkeerde keuze is,
groetjes en een hele fijne vakantie(is die al geboekt, zo ja wanner gaan jullie?)
:rolleyes: groetjes tulpje :rolleyes:
wij hebben al geboekt, 3 juli 2 weken, wij zijn al diverse keren in de omgeving van alanya geweest en een keer in icmeler,
dit leek ons weer eens iets anders, foca is nog niet zo toeristisch en het zag er op de foto’s inderdaad schitterend uit.
Dus ik ben er bijna zeker van dat dit wel zal gaan bevallen, ik ben alleen benieuwd of er wat in het dorpje zef wat te beleven valt.
Shoppen kunnen we altijd nog in Izmir doen als dat nodig zou zijn ![]()
goedemorgen,
Wij vertrekken op 12 juni naar dit hotel. We gaan met 2 volwassenen en een peuter van 2. Ik heb veel gehoord en gelezen over dit hotel en ben erg benieuwd. Als wij terug zijn laat ik even weten hoe het was.
groetjes
Dan lossen we elkaar zo’n beetje af daar ![]()
Wil je als je terug bent ook even wat informatie over het dorp hier posten, winkels e.d. pinautomaten en meer van dat soort gegevens.
Bij voorbaat dank, en alvast een prettige vakantie toegewenst.
Hoi,
Thanks,
Als we terug zijn laat ik zeker even aan jullie weten hoe de omgeving daar was en of er winkels, pin automaten e.d. in de buurt aanwezig zijn.
groetjes, :rolleyes:
Voor jullie is het nog maar 2 weken voordat jullie er naar toe gaan.
Ik moet nog ruim een maand wachten ![]()
Als ik alle verhalen moet geloven dan zal het een prima vakantie worden.
Ik hoop nog wat tips van jullie te krijgen voordat we vertrekken.
Zijn jullie al terug, want ik ben reuze benieuwd.
Wij gaan zaterdag dus ik hoop dat je nog een paar goede tips voor ons hebt.
Ik ben net terug uit Phokaia, het is goed bevallen.
Uitgebreid verslag en (binnenkort) foto’s op:
http://reisverhalen.turkijehotels.com
Originally posted by joelmax@25-05-2004, 08:44:16
**goedemorgen,
Wij vertrekken op 12 juni naar dit hotel. We gaan met 2 volwassenen en een peuter van 2. Ik heb veel gehoord en gelezen over dit hotel en ben erg benieuwd. Als wij terug zijn laat ik even weten hoe het was.
groetjes**
hallo, het is alweer lang geleden joelmax dat je je berichtje geplaats hebt, maar we zijn op zoek naar een leuk,gezellig,knus en peuter vriendelijk hotel in turkije. in september willen we voor het eerst naar turkije
.inmiddels zijn jullie al geweest en ik ben erg benieuwd hoe het bevallen is zo samen met jullie peuter. een ieder die tips,aanraders of adviezen heeft mbt de vantie in turkije(hotel,appartement,all in of juist net etc etc) ze zijn allemaal welkom want ik weet het even niet meer :blink: hartstikke bedankt alvast en ik kan bijna niet wachten tot het september is. ik ben me er al helemaal op aan het “verkneuteren” groetjes