Voorstelling/ vraagjes

Hey!

Na een aantal mooie reizen ben ik gebeten door het reisvirrus. Na Italie gedaan te hebben met de rugzak wil ik een nieuwe goeikope uitdaging en toen dacht ik wel misschien is Thailand wel een ideale bestemming… Toen kwam ik op het wereldwijzer reisforum en wil hierbij heel gretig gebruik maken van jullie verhalen en handige tips om thailand zo veel mogelijk te zien in 3 weken.

Hebben jullie tips of sterke aanraders die zijn altijd heel welkom!! Ik zou maar vertrekken volgend jaar maar wil goed voorbereid zijn :-)!

Alvast bedankt voor de leuke tips en tot wat later!

Annelies

Beste Annelies
Ik regel mijn reizen zo:

1. “vechten” waar we naar toe willen; er zijn altijd meningsverschillen !
  2. “Lonely Planet” van de respectievelijke land kopen;
  3. “jagen” (alleen) op vliegtuigticketen;
  4. rugzak klaarmaken;
  5. we zijn weg!
    Thailand is een prachtig land, zo prachtig dat we 3 maanden zijn daar gebleven; wat kosten betreft, alles bepaalt je zelf.
    Geïnteresseerd? Ik sta ter uw beschikking !
    Groetjes
    Sopirla:dag:

A, ik was iets vergeten: het openbare transport (grote bussen tussen steden) is heel goed; ze stoppen voor 15’ of langer, er is A/C, soms krijgt men kleine zoetigheden, goede stoelen en ze rijden lange afstanden, dus je kunt op 3 weken tijd iets van Thailand zien; als je alles wilt zien, neem vakantie voor onbepaalde duur… :slight_smile:
Groetjes
Sopirla

Geef je 100% gelijk daarin dat Thailand een bijzonder mooi land is om naar toe te reizen!
Zou zeggen kom eens langs bij ons hier op het Thailandforum,er zijn voldoende mensen met ervaring die je eventuele vragen met de"thaise glimlach" kunnen beantwoorden.:slight_smile:
gegroet:georgessiam:chin:

Dear Georgie
Thanks…en binnen 30 seconden ik ben daar.
Bedankt voor de uitnodiging !
Groetjes
Sopirla:chin:

Hallo Annelies, welkom op Wereldwijzer!

Door je goed voor te bereiden krijg je vast al veel zin om naar Thailand te gaan. Hier is nog even de link van het Thailand Forum. Veel plezier met de voorbereidingen en met je reis.

Groetjes, Leontien