Hoi allemaal,
Ik ben Monique Moermans en reis graag en veel. Mijn komende reis is op 27 oktober a.s. naar Thailand. Ik hoop dat ik geen natte voeten krijg.
Hoi allemaal,
Ik ben Monique Moermans en reis graag en veel. Mijn komende reis is op 27 oktober a.s. naar Thailand. Ik hoop dat ik geen natte voeten krijg.
Hallo Monique
Onze goede collega’s om je te helpen zitten op dit adres:
www.wereldwijzer.nl/forum/thailand-forum
Veel succes !
Groetjes
Sopirla >>>
Bedankt voor je mailtje, en voor de leuke foto’s
Ik heb direct mijn favoriete land, Costa Rica. bekeken. En natuurlijk Werchter en Roemenië.
Groetjes,
Monique
Een opblaasbare rubberboot in de bagage en je ziet Thailand vanaf de watermassa.
Zonder gekheid : voor Thailand is toch een negatief reisadvies afgegeven, dacht voor Japan ook.
Als je mag omboeken is Indonesie / Bali dan geen optie ? Wij blijven hier van die catastrofes verschoond, er zou een aardbeving hebben plaatsgevonden hier op Bali, maar wij hebben daarvan niets gemerkt!!!
Groet Paulana
Je gelooft het niet, maar vorige keer toen ik Thailand boekte werden de vliegvelden bezet en moesten we omboeken (naar Indonesie en Bali dus).
Op een of andere manier heb ik altijd wat, vulkaanuitbarsting op Indonsië, oorlog in Bosnië, Golfoorlog in Turkije, Oorlog in Libanon, vogelziekte in Hongkong en ga zo maar door.
Een tip voor iedereen, boek niet waar ik naar toe ga.
All right, ik ben een tip rijker !
BEDANKT !
Groetjes
Sopirla
Hoi Monique,
Welkom op wwz,moest je met eventuele vragen zitten over Thailand,voel je vrij om een vraag te posten in het reiscafe van het Thailandforum.
Er zijn bij ons genoeg mensen met kennis die je vragen met de (thaise)glimlach beantwoorden!
ff deze link aanklikken en je zit op de juiste plaats: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
gegroet:georgessiam.:chin:
Er zijn genoeg plaatsen in Thailand waar er geen waterellende is,het noorden van Thailand,Isan,en het zuiden ,men kan daar onbekommerd reizen.
Het is waar dat er sommige delen van Bangkok blank staan,maar de meeste problemen situeren zich in de buitenwijken van Bangkok namelijk,Rangsit,Laksi en ook het oude vliegveld Don Muang.
Vind nogal gemakkelijk dat ze een negatief reisadvies geven voor Thailand!!