Wij hebben een reis geboekt met vertrek op 11 januari 2009
nu kunnen we deze reis omboeken (verzekering) Wat raden jullie aan.
Omboeken bedoel ik mee een heel andere reis.
Ook al wordt het wat rustiger ik vraag me af of het voor die tijd tot rust komt. Wat denken jullie ?
Ik heb je een PB gestuurd
Hoi Beppie,
ik zie dat je zelf over 6 dagen naar Thailand vertrekt, dus ik ben wel benieuwd naar jouw mening of ervaring met de reisorganisatie.
Ik vertrek zelf op 2 januari met EVA Air naar BKK en denk dat tegen die tijd alles wel is opgelost voor wat betreft het vliegveld zelf. En op de toeristische plaatsen in Bangkok en de rest van Thailand zal er ook niet zo veel van te merken zijn. Althans, dat denk ik. Wat denk jij?
groetjes, Pernette
Wij hopen gewoon te gaan. China Airlines vliegt op Chaing Mai… dus we gaan gewoon. Misschien een binnenlandse vlucht naar het militaire vliegveld, of anders bellen met de organisatie(we hebben ons tot zover nog niet superdruk gemaakt) of zij een andere oplossing hebben…
We wachten af!!
Groetjes
Beps
Hallo,
Ik zou gewoon gaan. Wij zijn zelf in augustus en september in Bangkok geweest en toen waren er ook al demonstraties en gevechten aan de gang. Wij hebben hier niets van gemerkt het is ook niet tegen de toeristen gericht.
De rest van Thailand is trouwens gewoon rustig en de thaise mensen in de andere plaatsen balen er heel erg van dat ze zo weinig toeristen krijgen.
Dus als ik jullie was, was ik gewoon gegaan en me niet laten beinvloeden door wat er aan de hand is. Het vliegveld zal zeker op dit datum weer actief zijn.
gr van Moira
Thailand is een veilig land, waar ik met veel plezier woon. Zolang je je verre houdt van demonstraties is er niets aan de hand en zul je er weinig van merken.
Persoonlijk vind ik het verkeer een stuk gevaarlijker dan de toestand in BKK.
hallo allemaal.
alles wat er aan de hand is.
is niet tegen de toeristen gericht.
op de eilanden merk je er helemaal niets van. .
alleen de mensen die een zaakje hebben
dit heeft nu ook gevolgen voor de bevolking.
als de toeristen weg blijven.
niemand kan zijn boterham nog verdienen.
en wij nederlanders zijn nuchter volk.
laten ons zo snel niet afschrikken.
dus als je kunt gaan lekker gaan.
fijne vakantie
Het is gelukkig geen Mumbai India daar is het zuiver gericht tegen toeristen,je zal er dus niets van merken als je weg blijft van de brandhaarden maar het is geen pretje zoals het er toe gaat op U-tapao dan is je vakantie goed naar de kl…
Wij gaan ook gewoon de 6de !!!
En we kijken er zelfs naar uit!!!
Men checkt nu in, in BKK zelf om grote chaos op U-tapao vliegveld te vermijden. Incheck vindt nu plaats is het BITEC expositie complex, aan de rand van BKK. Op U-tapao kan men niet meer inchecken.
Dit zou de chaos van de afgelopen dagen moeten voorkomen.