Ik ben sandra alias Slangdra. Dit is een combinatie van mijn roepnaam en mijn chin sterrenteken slang.
ik ben 49 jaar en ik maak dit jaar mijn eerste echte vakantie. Ik ga samen met een vriendin naar Kenia. We vertrekken in September. EN IK HEB REUZE VERHEUGSELS - KRIEBELS.
We gaan 16 dagen waarin we een hotel hebben geboekt en een 5 daagse safari.
Naast de Safari willen we natuurlijk ook meer zien.
Hey Sandra!
Jullie komen naar Kenia! Wat leuk!!! Waar gaan jullie precies heen? Gaan jullie toevallig naar de zuidkust, Diani Beach? Ik woon samen met mijn Keniaanse man en dochtertje van ruim anderhalf in Ukunda, vlakbij Diani Beach, dus als je het leuk vindt wat meer van het lokale leven te zien of andere leuke excursies/tripjes wilt gaan doen, neem dan gerust contact op per persoonlijk berichtje! Ik heb aardig wat contacten en kennis ondertussen!
Natuurlijk ben je ook welkom met andere vragen over Kenia!
@ Marriette, Wauw wat gaaf, dat jij daar woont met een keniaanse man en dochtertje. Stoer hoor!
Ik wil je zeker in een persoonlijk berichtje vertellen hoe en wat, maar hoe doe ik dat hier? Dat moet ik nog ff uitpluizen!
Wat ik me wel en ook afvraag is, hoe het qua veiligheid nu is in Kenia! Ik lees verschillende " Horror " momenten op de rijksoverheid site.
Hoe is het met jou en je gezin en je medebewoners qua veiligheids gevoel?
Ik weet dat tot 15 augustus men de reizen naar Kenia kosteloos kan/ mag omboeken bij de reisorganisatie. Ik kan me zomaar voorstellen dat jullie dat wel merken? Triest hoor voor t tourisme. Ik kan me zomaar voorstellen dat men daar flink veel last van heeft.
Marriette, ik ben er ook over na aan t denken om presentjes mee te nemen voor de kids of weet ik veel wat. Kun jij mij aangeven waar men blij mee is?
Groetjes, Sandra
-Klik op Marriette haar naam
-je komt nu op haar profiel pagina
-als het goed is staat er rechts een rijtje opties
-optie twee is een privebericht sturen