Met kinderen naar Kenia

Ik zou graag met mijn 2 kinderen naar Kenia gaan en er daar een mooie begeleide safari doen van max 15 dagen. Kinderen zijn 12 en 10 jaar.
Welke reisorganisatie neem ik best? Vertrek : eind juni/begin juli
Liefst nederlandstalige gids

Hoi Sonya,

Ga naar www.magicalsafari.com . Daar kun je safari boeken voor weinig geld. Veel succes.

Groetjes Helen
www.vakantievillakenia.nl

Dank je Helen. Weet er iemand of er ook zijn met nederlandssprekende gids?

Hoi Sonya,

Je kunt het beste een mailtje naar magical en gewoon dat vragen. Dat kan altijd regelt worden. Er zijn een paar nederl…tour gids in Mombasa. Veel succes en fijne vakantie.
Ik heb inmiddels mijn ticket geboekt en in April zit ik in diani beach, south coast mombasa Gr Helen

hoi ik weeteen nederlandse man die in mombasa woont hij doet safaries`s voor een goede prijs en zeer betrouwbaar ik heb eventueel zijn tel nr ben zelf daar ook apartementen aan het op zeten een is nu klaar nog twee te gaan veel plezier

Op verzoek heb ik een aantal reacties verwijderd. Ik hoop dat er in het vervolg niet meer zulke reacties zullen komen.

1 like

Ik heb zelf een aantal jaren geleden met mijn kinderen van toen 5,13,15 en 18 jaar een safari gedaan. Het opvallende was dat wij een zeer goed engels sprekende gids hadden en dat zelfs de jongste het redelijk kon volgen. Ik vind het Nederlands niet echt belangrijk tenzij je zelf wat moeite hebt met de Engelse taal. Het boeken van safaries daar is zeker goedkoper dan hier. Wij hebben hem vanuit Nederland geboekt om praktische redenen dat wij een transfer van Mombassa naar Diani Beach graag geregeld wilden hebben en zo ook voor onze bagage. Ik weet nu beter…