Veel gereisd en veel gezien maar nog niet de wereld rond Ik ben op zoek naar nieuwe plaatsen :wereld:
Hoi Sibela, welkom op Wereldwijzer! Kijk gerust eens rond in de vele landen fora, misschien kom je op nieuwe plannen…
Heb je Kenia al eens bezocht? Je bent van harte welkom hier aan de zuidkust, waar je prachtige stranden en een heerlijke hakuna matata mentaliteit vindt, maar waarvandaan je ook fantastische safari‘s kan ondernemen naar bijv de Masai Mara!
Ik woon hier aan de zuidkust, dus neem gerust contact met me op bij vragen of hulp bij de planning, keuze en boeking van accommodaties, safari‘s of andere uitjes. Ik heb zo hier en daar mn (betrouwbare contacten ondertussen
Groetjes uit zonnig en warm Kenia!
www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu
Hay Marriette,
Lijkt met een prachtige locatie, wel en beetje ver weg. Daar zal ik meer tijd voor nodig bv een paar maanden, om al die leuke dingen die je noemt te kunnen doen, maar zal ik zeker een keer doen.
Heel erg bedankt voor je advies. Leuke site heb je ik vond het erg leuk om te lezen dat je zo naar je zin hebt
Groetjes van het momenteel :zon: Nederland
Karibu sana!
Ook in een kortere periode kan je al veel plekken bezoeken. Beetje afhankelijk ook van wat je precies wilt, alles is mogelijk… Wil je meer lokale plekken bezoeken, reizen met openbaar vervoer ed dan is een maand of meer zeker geen overbodige luxe. Maar wil je lekker aan het strand verblijven (zuidkust) en vanaf hier een vliegsafari naar Masai Mara bijv maken of een jeepsafari naar Tsavo East, West, Amboseli of Shimba Hills en evt een paar mooie plekken, zoals Wasini of Funzi Island bezoeken, Mombasa Old Town etc, dan kan 2 of 3 weken ook al voldoende zijn. Er is gewoon voor ieder wat wils en ook voor ieder budget zijn mogelijkheden (natuurlijk heeft wel elk budget zn bijbehorende comfort)
Maar inderdaad, als je het goed wilt doen, echt wilt rondreizen en meer van Kenia wilt zien dan de kust of een safaripark, dan zou ik zeker minstens een maand komen!
www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu