hallllooooo, ben benieuwd naar jullie reiservaringen in Kenia.
Hoi Barends, welkom op Wereldwijzer! In ons Kenia forum kun je daar voldoende over vinden
Wat wil je precies weten over Kenia? Ik woon in Kenia namelijk, om precies te zijn in Ukunda, vlakbij Diani Beach (zuidkust)
Ooit ben ik hier natuurlijk terechtgekomen als toerist, en was meteen verliefd op dit prachtige land met zn warme, tevreden, lieve, gastvrije en altijd lachende mensen.
Hier aan de zuidkust hebben we prachtige stranden, maar hiervanuit kan je ook zat andere leuke (dag)trips ondernemen. Heerlijk een paar dagen op safari naar Tsavo East/West bijvoorbeeld, een boottochtje naar Wasini Island/snorkelen/dolfijnen zoeken, city-tour Mombasa, dagje naar Shimba Hills, duiken en andere (water)sporten. Maar vind je het ook interessant wat meer van het lokale leven te zien, neem dan gerust contact met mij op! Ik woon zoals gezegd in Ukunda zelf, midden tussen de lokale bevolking en vind het erg leuk dit ook aan de mensen te laten zien! Ook zijn er nog andere mogelijkheden, waaronder een overnachting in een Duruma-dorpje in de heuvels bij Mariakani. Kortom, bij vragen, hulp bij boekingen of kennismaken met de lokale bevolking, neem gerust contact met me op!
Groetjes uit warm en zonnig Kenia!
Via Wereldwijzer app