Ik ben Nederlandse en ben woonachtig in Brussel. In juli vertrek ik met mijn zus voor 3 weken op safarireis naar Kenia en Tanzania en gaan deze onvergetelijke reis afsluiten op Zanzibar.
Echte grote reizen heb ik nog niet gedaan, maar hopelijk komt daar nu verandering in. Een rondreis in Azië (Vietnam, Thailand, Laos, Cambodja, Nepal en Tibet) staat ook op mijn lijstje en een bezoek aan mijn nichtje die vorig jaar naar Nieuw-Zeeland is geëmigreerd.
Maar nu eerst dé safarireis waar ik al lang van droom.
Interesse om mee te gaan? We zoeken 2 of 4 gezellige medereizigers die met ons deze fantastische reis willen maken of zelfs een gedeelte, dat maakt niet uit.
Hopelijk tot binnenkort!,
met vriendelijke groet,
Marcelle
Hoi Marcelle,welkom op wereldwijzer!
Kenia is echt een prachtig land om te bezoeken !
Ieder die voor het eerst in Kenia te gast is niet weet wat hem/haar overkomt, je wordt overweldigd door de mooie natuur, de vriendelijke mensen, de andere culturen die je aantreft.
Natuurlijk een safari doen en een kijkje nemen bij de masai (erg indrukwekkend)
Ook Masai Mara is zeker aan te raden en daarnaast Samburu N.P. Mount Kenia mag je beslist aanstrepen in je agenda,Marcelle!
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht in het Keniaforum alsook in het Tanzania Forum hier op wereldwijzer.
Indien je op zoek bent naar reisgenoten,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Reisgenoten Forum
plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent Marcelle !
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst.
groet,georgessiam.