Ook even voorstellen!

- Reizen, vakantie of emigratie?
Ik hou van reizen!
- Hoe heet je en waar woon je?
Ik heet Suzanne, ben 21 jaar en woon in Leerdam.
- Verliefd, verloofd, verloren?
Ik woon samen met mijn vriend
- Welke landen heb je al bezocht?
Naast de standaard vakantie landen als Frankrijk, Italië en Spanje bezocht ik ook Ierland. Elk jaar ga ik voor een paar dagen naar Dublin, fantastische stad! Verder heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Zuid-Afrika.
- Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
Ik heb een reis uitgestippeld door Afrika. Vertrek vanuit Kaapstad, naar Durban, naar Zimbabwe, Mozambique, Malawi, Tanzania, Kenia en eindpunt Etiopië!
- Naar welk land wil je nooit meer?
Hmm, nog geen last van slechte ervaringen!
- Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen?
Peper- en zoutstelletjes. Die spaar ik namelijk!
- Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
Mijn vlucht missen in Zuid-Afrika en zo compleet lost zijn!
- Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…
Aer Lingus
- Mijn favoriete land is…
Zuid-Afrika
- Mijn favoriete stad is…
Dublin
- Wat zijn je hobby’s?
Nou, reizen mogen duidelijk zijn! En lezen, en lekker gek doen met vrienden!

Hoi Suzanne,
Welkom op wereldwijzer,
Heb je al het Keniaforum op wereldwijzer ontdekt?
Daar kan je altijd een berichtje posten in het reiscafe van het Keniaforum zie link:hier aanklikken
Nou Kenia is een prachtig land om op vakantie tegaan Suzanne!
Je moet zeker het Masai Mara park in Kenia te bezoeken.
Het Masai Mara park is het beroemdste park in Kenia, dat grenst aan het Serengeti Park in Tanzania. Jaarlijks trekken miljoenen dieren van de Serengeti naar Masai Mara en weer terug. In het park kan je kennismaken met de Masai, een van de oorspronkelijke stammen uit Kenia. Het zijn lange, mooie mensen in felgekleurde kleren met de onafscheidelijke speer om hun middel.
Voor een strandvakantie kan je terecht in Mombassa,het is een oude handelsstad met een markt en een Portugees Fort. In de omgeving van Mombassa liggen schitterende stranden met prima hotels.
suc6 nog met je voorbereidingen Suzanne,en laat ons nadien iets weten hoe je trip naar Kenia is bevallen.
Om dit welkomsberichtje af te sluiten een mooie foto van Kenia.

http://static3.demorgen.be/static/photo/2011/17/14/9/20110923205134/media_xl_4380999.jpg