Hallo allemaal,
Ik wilde mij even voorstellen op dit forum.
Mijn naam is Suzanne, ik ben 22 jaartjes jong!
En ga in augustus naar Kenia, Tanzania. Ik heb hier super veel zin in, en ga dan ook zeker genieten ervan! :cheer:
In 2007 ben ik voor het eerst gaan vliegen, en dan ook direct naar Mexico!
Echt een waanzinnige belevenis! en sindsdien ben ik niet meer weg te slaan van verre vakanties!
Ze zeggen weleens, jeetje 22 jaar en al naar zulke verre landen geweest.
Ik ben natuurlijk ook wat dichterbij huis geweest… In 2008 ben ik naar Turkije geweest. Om precies te zijn in Side.
Nouuu, ook dit was heerlijk! We hadden serieus alles wat ons hartje maar kon wensen.
Jaar later hebben we gekozen, om het toch wat verder te gaan zoeken. En jawel, we zijn toen naar de Dominicaanse Republiek geweest. Na mijn idee, veel mooier als Mexico! Maarja, iedereen denkt daar weer anders over.
Dit jaar gaan we naar Afrika zoals ik al zei! We gaan met een groepsreis mee. Aan de ene kant vind ik het wel spannend. We gaan namelijk in lodges en tenten slapen. Nu ben ik ook nog is van het luxe ! dus ik ben benieuwd. Maar het is ook zeker een uitdaging en heb er ook zeker geen spijt van, dat ik hiervoor heb gekozen.
Jullie horen vast mijn verhalen wel hier, als ik weer terug ben !
Trouwens… Ik bedenk mij weleens… ik ben al in mexico, Dominicaanse republiek geweest en dan ook nog eens dit jaar naar Afrika… Maar Spanje, Duitsland, etc ho maar…vraag daar maar niks over, want in zulke landen… kom ik dan weer niet! hihi
Groetjes Suzanne