Ik ben Petra, 48 jaar en op zoek naar leuke vakanties naar Thailand of Zuid Afrika. Nu de kids de deur uit zijn hebben we weer wat tijd om samen te reizen. Op dit moment ben ik op zoek naar een leuk eiland in Thailand om te kunnen snorkelen voor de ‘deur’ van ons hotel wat op een mooi bounty strand ligt. Het mag wel een luxe resort zijn. Ook moet er ook wel iets te bekijken zijn op het eiland. Misschien heeft iemand een suggestie. Ook wil ik het wel via een reisbureau boeken, wat is een goede reisorganisatie? Gr Petra
Hoi Petra,welkom op wereldwijzer!
Het ‘bounty eiland’ Koh Pha-Ngan biedt tijd om te genieten van het paradijselijke Thailand. Na slenteren over het witte strand is het heerlijk bijkomen onder het genot van een exotisch drankje of een schotel tropische vruchten. Je kunt een boottrip maken en wandelen naar de watervallen in de jungle. Er zijn veel mooie palmenstranden en mogelijkheden om te duiken of te snorkelen. Of gewoon lekker luieren op het strand en ‘seafood’ eten, slapen en zwemmen als jij er zin in hebt.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht in het Thailandforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog Petra en misschien komen we elkaar nog wel tegen op het Thailandforum.
groet,georgessiam.
http://pictures.yourway2go.nl/Images/BuildingBlocksDayByDay/2550/IMG_9872-1.jpg